به گزارش خبرآنلاین لرستان، هوشنگ بازوند در نشست کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان سلسله، اظهار داشت: مأموریت اصلی کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری، برنامه‌ریزی برای تحقق شعار سال مبنی بر «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» است.

بازوند با اشاره به اهمیت تولید و اشتغال در توسعه همه‌جانبه کشور، افزود: هر جامعه‌ای که کار و تولید را عنصر اصلی توسعه بداند، مسیر پیشرفت را به خوبی طی خواهد کرد.

استاندار لرستان با بیان اینکه در این استان با ضعف کار کردن و کمبود فرهنگ کار مواجه هستیم، تصریح کرد: باید فرهنگ کار در سطح استان به صورت جدی پیگیری شود و این فرهنگ را در تمام شاخص‌ها بویژه با ورود بخش‌های خصوصی ارتقاء داد.

وی با اشاره به اجماع سه قوه در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی، گفت: تحقق مقام معظم رهبری پرچم‌دار اقتصاد مقاومتی است و اقتصاد مقاومتی مورد تأکید رهبر معظم انقلاب، بستر رشد و توسعه در کشور است.

بازوند بیان داشت: اقتصاد مقاومتی با اجماع همه توان مسئولان و کارشناسان و با کار کارشناسی‌شده کاملاً علمی محقق خواهد شد.

وی با اشاره به نقش مردم و مسئولان در تحقق اقتصاد مقاومتی، افزود: اقتصاد مقاومتی، واژه‌ای علمی و تجربه شده در دنیا است و با مشارکت مردم و قوا، اجرایی شدن این امر مهم به طور کامل میسر است.

استاندار لرستان با بیان اینکه سندی با بیش از 25 هزار فرصت شغلی در بخش تولید و اشتغال استان لرستان تدارک دیده شده است، گفت: این سند باید در سال جاری تحقق پیدا کند.

وی افزود: بانک‌ها در تحقق سند تولید و اشتغال استان لرستان نقش مهمی دارند‌.

بازوند از بوروکراسی حاکم بر سیستم اداری بانکی انتقاد کرد و ابراز داشت: بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی باید تسهیل‌گر در مسیر اشتغال باشند.

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 667544
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.