به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام سید سجاد موسوی یکشنبه شب در مراسم بیست و هشتمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) در مصلای امام سجاد(ع) الشتر اظهار کرد: امام خمینی(ره) دارای ویژگی‌های بارزی همچون دیانت، همت بلند و سازش‌ناپذیری با دشمنان بودند که با تکیه بر ذات احدیت و ایمان به مردم توانستند در برابر رژیم طاغوت که تمام کشورهای کفر جهانی از آن حمایت می‌کردند به پیروزی برسند.
وی عنوان کرد: امام خمینی(ره) با درایت و هوشیاری توانستند جنگ تحمیلی را نیز مدیریت کنند و در برابر هجوم کشورهای غربی و شرقی بایستند و انقلاب اسلامی را در اذهان جهانیان جاودانه کنند.
امام جمعه الشتر افزود: معرفی شخصیت امام (ره) و آشنایی با اصول و مبانی فکری ایشان برای جامعه امروزی به ویژه نسل جوان ضروری است.
حجت الاسلام موسوی با اشاره به اینکه امام (ره) در دل تمامی اقشار مختلف جامعه جای دارد، افزود: ملت بزرگ ایران هیچگاه این بزرگ‌ مرد آزاده جهان را فراموش نخواهند کرد و راه و هدف ایشان همیشه سرلوحه‌ کارها قرار خواهد گرفت و همچنان ادامه خواهد داشت.
شهرستان سلسله با 75هزار نفر جمعیت یکی از شهرستانهای استان لرستان است که مرکز آن شهر الشتر است.
این شهرستان از شمال به شهرستان دلفان، از جنوب به شهرستان خرم آباد و از شرق به شهرستان بروجرد محدود است.
آخرین اخبار و رویدادهای استان لرستان، ایران و جهان علاوه بر سایت ایرنا لرستان در کانال تلگرامی @irnalorestan نیز منتشر می شوند.
7265/6060
خبرنگار: زهرا جمشیدی نسب**انتشاردهنده:محمد علیدوستی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.