به گزارش ایرنا مرتضی بهاروند روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:در این ارتباط 71 فقره تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان بهزیستی به مبلغ 6 میلیارد و 780میلیون ریال پرداخت شده که بیش از مبلغ در نظرگرفته شده برای این بانک در لرستان است.
وی ادامه داد: 618 فقره وام ازدواج به مبلغ تقریبی 62میلیارد و780میلیون ریال نیزدر سال 95 به متقاضیان در استان پرداخت شد.
وی با شاره به اینکه اولین وام ازدواج یکصد میلیون ریالی در بین بانکهای استان توسط بانک قرض الحسنه مهر شعبه لرستان پرداخت شده افزود: در سال گذشته مبلغ پرداخت وام قرض الحسنه از جذب منابع بیشتر بوده که نسبت مصارف به منابع افزون بر 120درصد می باشد.
بهاروند ادامه داد: بانک قرض الحسنه مهر ایران تلاش می کند خدمات تاثیری گذار در شرایط معیشتی و رفع مشکلات اقتصادی جامعه ایفا کند.
وی افزود : این بانک سال گذشته پس از بانک ملی و تجارت بالاترین سهم پرداخت وام ازدواج را در سطح استان داشته است.
به گفته وی با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری جهت خدمت رسانی به مناطق محروم سطح کشور بانک قرض الحسنه مهر ایران به عنوان بانک عامل ارائه تسهیلات به این مناطق در نظر گرفته شده که در سال 96 پرداخت تسهیلات از این محل عملیاتی خواهد شد.
بهاروند اظهار کرد :این اقدام گام موثری در راستای اجرایی شدن برنامه های اقتصاد مقاومتی و خدمت رسانی در مناق محروم خواهد بود.
وی اظهار کرد: ارائه تسهیلات جدید با نام پیوند مهر ازدواج با کمک هزینه تا سقف 800 میلیون ریال در صورت موافقت بانک مرکزی در دستور کار است.
بانک قرض الحسنه مهر ایران 15 شعبه در لرستان دارد.
3210/6060
خبرنگار: محمد یاراحمدی ** انتشاردهنده:محمد علیدوستی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.