به گزارش خبرآنلاین لرسشتان- قلاوند مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای لرستان سند تولید،اشتغال و سرمایه را مبتنی بر 8 راهبرد و 33 برنامه عنوان کرد و افزود:در خصوص اجرایی شدن برنامه ها در وهله اول هماهنگی با سند اشتغال اهمیت دارد و در وهله دوم هماهنگی با سند ملی مهارت در شورای ملی مصوب که قطعا مطابقت دارد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری لرستان در ادامه این جلسه گفت: مطابق تاکید استاندار مبنی اهمیت بحث تولید،در این سند نیز به این امر مهم توجه شده است.
مهرداد غضنفری با اشاره به اینکه ۵ بسته برای برنامه اقتصاد مقاومتی امسال استان تدوین شده است، عنوان کرد: مباحثی از جمله ارتقاء توان تولید، تامین مالی و سرمایه گذاری، توسعه و تعمیق تکنولوژی، اشتغال و توانمند سازی نیروی کار از بسته های مهم در سند اشتغال استان هستند.
وی با تاکید بر اینکه مدیران از هم اکنون باید برای توسعه استان و افزایش اشتغال کمربندها را سفت کنند، افزود: مدیران باید برای تحقق سند اشتغال و سرمایه گذاری استان تمام تلاش خود را بکار گرفته و با دبیرخانه، دستگاه های اجرایی، سرمایه گذاران و بانک های عامل همکاری داشته باشند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری لرستان یادآور شد: خوشبختانه عملکرد بانک‌های دولتی در سال گذشته خیلی خوب بود ولی بانک‌های خصوصی عملکردشان به نسبت تعهدشان موفق نبود.
غضنفری گفت: با توجه به اینکه حدود ۵ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان منابع در اختیار بانک‌های خصوصی بوده و اعتقاد داریم که این بانک‌ها باید ۳۵ درصد سهم سرمایه‌گذاری استان در سند اشتغال را به‌ عهده بگیرند.
در انتهای این نشست، از سند توسعه سرمایه گذاری، تولید و اشتغال استان لرستان نیز رونمایی شد.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 660047
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.