ایران من، همان گونه که سال ها در زیر آتش توپ و تانک، بمباران هوایی و نثارجان هزاران شهید اجازه ندادیم تا دیگران برای ما بنویسند وبه ما دیکته کنند.
امروز ملت ایران زندگی زیر چتر آسایش و آرامش را از رشادت رزمندگان، ایثارگران و سربازان خود به دست آورده و هرگز اجازه نخواهد داد دشمنان سرنوشت را برای انها بنویسند.
ایران من، ملت همیشه در صحنه تو از ابتدای انقلاب تا کنون درهمه عرصه ها و صحنه های با شکوه و اقتدارایستادند و با سرانگشت سبابه خود مهرتایید و پایبندی به ارزش های نظام و انقلاب را به معرض نمایش گذاشتند و فریاد زدند که تا پای جان دردفاع از اهداف و آرمان های نظام پشت سر رهبری در صحنه خواهند ماند.
مردم بروجرد از ابتدای شکل گیری نظام مقدس جمهوری اسلامی تا کنون با نثار خون یک هزارو 500 شهید، 250 آزاده سرافراز، 2 هزارو 300 جانباز و 51 بار مورد حملات موشکی قرار گرفتن و بعد از آن نیز تحمل مشکلات فراوان هرگز دست از آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری برنداشته اند و در هر انتخابات با رای بالای خود راه ورود هرگونه توطئه و تفرقه را بر روی دشمنان داخلی و خارجی بسته اند.
یک شهروند بروجردی در شعبه اخذ رای اظهار کرد: شرکت درانتخابات موجب اقتدار و تحکیم پایه های نظام شده و مشارکت حداکثری ما موجب می شود تا منتخب مردم با پشتوانه بالای مردمی به جهان معرفی شود.
ثریا حیدری اضافه کرد: هرچه رئیس جمهور منتخب از پشتوانه مردمی بیشتری برخوردار باشد در روابط خارجی وداخلی می تواند از جایگاه مقتدرتری وارد شود.
وی انتخابات را یک وظیفه و تکلیف دینی و شرعی دانست و افزود: دشمنان، تلاش دارند همه چیز را منفی و پر از کاستی و مشکل به مردم معرفی کنند اما حضور ملت درعرصه سیاسی و سرنوشت ساز انتخابات امروزموجب شد تا اهداف آنها راه به جایی نبرد.
وی گفت: تاکنون در بیش از 10 انتخابات شرکت کرده و به فرزندان خود نیز توصیه کرده ام که همواره درعرصه های مختلف وانتخابات که تاثیرمستقیمی درسرنوشت انها دارد مشارکت داشته باشند.
این شهروند بروجردی بیان کرد: دشمنان همیشه برنامه های انتخاباتی را رصد می کنند و صف های طویل ما دراین عرصه لرزه بر اندام آنها می اندازد.
یک دانش آموز رای اولی بروجردی که درساعات اولیه همراه با مادر بزرگ خود به شعب اخذ رای مراجعه کرده است، گفت: خرسندم که اولین مهر در شناسنامه ام مربوط به ریاست جمهوری است و با نگاه کردن به آن احساس غرور به من دست می دهد.
محمد رضا دلیری افزود: شرکت در انتخابات حس خوبی به انسان می دهد تغییر و بزرگ شدن را با زدن مهرو انتخاب فرد مورد نظربه خوبی در وجود خود حس می کنیم.
وی تاکید کرد: ما آینده سازان نظام هستیم و باید با حضوردرعرصه های مختلف ازجمله انتخابات حساسیت، تعهد، بی تفاوت نبودن به سرنوشت خود، کشور و پایبندی به نظام و انقلاب را نشان می دهیم.
وی عنوان کرد: امنیت امروز کشورمان نتیجه حضور و مشارکت مردم در صحنه های مختلف انقلاب اسلامی است.
یک فرزند شهید گفت: تداوم راه شهدا یعنی حرکت در مسیری که رهبر فرزانه انقلاب و پیش از ایشان امام راحل ترسیم کرده اند یکی از راه های تداوم راه شهدا شرکت در انتخابات و حضور در پای صندوق‌های اخذ رای است.
محمد معظمی گودرزی که همراه فرزند یک ماهه خود در پای صندوق رای حاضر شده اضافه کرد: امروز فضای انتخابات سالم و پر شور و نشاط است امروز نتیجه انتخابات هرچه باشد مردم ونامزدها باید به آن تمکین کنند وهمان گونه که رهبرانقلاب تاکید کردند نتیجه هر چه باشد پیروز میدان ملت هستند.
بروجرد به عنوان دومین شهرستان بزرگ استان لرستان بعد از خرم آباد دارای حدود 400 هزار جمعیت است ازاین تعداد جمعیت 277هزار تن واجد شرایط اخذ رای بوده همچنین حدود 14 هزار تن رای اولی در این دوره از انتخابات شرکت می کنند.
در این دوره از انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 860 داوطلب با یکدیگر رقابت کرده که ازاین تعداد 187 داوطلب در شهر بروجرد برای دست یابی به 9 کرسی شورای اسلامی این شهربا یکدیگر رقابت می کنند.
در این دوره از انتخابات 205 شعبه در شهر بروجرد و بخش مرکزی و 33 شعبه نیزدربخش اشترینان وظیفه جمع آوری آرای مردم این شهرستان را برعهده دارند.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با سراسر کشور در حال برگزاری است.
6052/7273 خبرنگار: آمنه صارمی** انتشاردهنده: مقداد بهاروند احمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.