به گزارش خبرنگار ایرنا قدرت الله فلاح نژاد پس از انداختن رای خود در صندوق در یکی از شعب اخذ رای شهرستان سلسله در گفت و گو با ایرنا افزود: خوشبختانه مردم شهرستان سلسله ساعت ها قبل از آغاز فرآیند رای گیری با حضور مقابل شعب اخذ رای بیعتی دوباره با آرمان های انقلاب و امام راحل کردند.
وی با تاکید بر اینکه حضور پرشور و گسترده مردم پای صندوق های اخذ رای ضامن بقای نظام است، اظهار کرد: به طور قطع به فرموده مقام معظم رهبری امروز برنده اصلی انتخابات مردم هستند که با حضور و مشارکت گسترده خود به این وظیفه ملی و تکلیف الهی عمل کردند.
فرماندار سلسله با ابراز رضایت نسبت به فرآیند رای گیری در شهرستان سلسله افزود: خوشبختانه تمام زمینه های لازم برای انتخاباتی سالم و بدون حاشیه در شهرستان سلسله فراهم است و تاکنون هیچ تخلف انتخاباتی در این شهرستان رخ نداده است.
وی با دعوت از مردم برای موکول نکردن رای دادن به ساعات پایانی، عنوان کرد: در شهرستان سلسله در مجموع 114 شعبه اخذ رای برای جمع آوری آرای مردم در نظر گرفته شده که از این تعداد، 35 شعبه شهری و 79 شعبه روستایی است.
فلاح نژاد با اشاره به فعالیت حدود سه هزار نفر هیات اجرایی، نظارت، بازرسی و انتظامی در فرآیند رای گیری شهرستان سلسله گفت: رای مردم حق الناس است و در حفظ آن تمامی توان خود را به کار می گیریم.
وی افزود: مردم بهتر است به شایعه ها توجه نکنند و با حضور پرشور پای صندوق های رای اتحاد و همبستگی خود را بار دیگر به جهانیان نشان دهند.
شهرستان سلسله با 75هزار نفر جمعیت یکی از شهرستانهای استان لرستان است که مرکز آن شهر الشتر است.
این شهرستان از شمال به شهرستان دلفان، از جنوب به شهرستان خرم آباد و از شرق به شهرستان بروجرد محدود است.
آخرین اخبار و رویدادهای استان لرستان، ایران و جهان علاوه بر سایت ایرنا لرستان در کانال تلگرامی @irnalorestan نیز منتشر می شوند.
7265/3022
خبرنگار: زهرا جمشیدی نسب ** انتشاردهنده: احسان کردی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.