عباس گودرزی روز جمعه درگفت و گو با خبرنگارایرنا ضمن دعوت مردم به مشارکت گسترده در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری وپنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر وروستا اظهار کرد: انقلاب اسلامی حاصل رنج امام خمینی (ره)، خون شهدا ومقاوت و صبرایثارگری ملت است مردم برای به دست آمدن آن هزینه های زیادی داده اند وتا امروزنیزدستاوردهای زیادی از جمله برگزاری انتخابات به عنوان نماد مردم سالاری دینی داشته است.
وی با اشاره به اینکه هر چه به جلو رفته و می رویم هزینه ها کمترودستاوردهای انقلاب اسلامی افزایش پیدا می کند افزود: انقلاب اسلامی به ما آزادی داده براین اساس نباید اجازه دهیم عده ای به دروغ ما را از2 قطبی کاذبِ جنگ و صلح، خفقان و آزادی بترسانند.
نماینده مردم بروجرد واشترینان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: متاسفانه نامزدها برای کسبِ رایِ ملت دست به هر ابزار، شیوه و روشی می زنند ولو به قیمتِ چراغ سبز نشان دادن به دشمنان وتخریب یکدیگر که این زیبنده فقرد مسلمان وجامعه اسلامی نیست.
گودرزی اضافه کرد: این انقلاب برای مبارزه با ظلم وستم به وجود امده و خط اصولی خود را که دفاع از مستضعفین ومحرومان است را حفظ می کند.
وی با اشاره به انتخاب نامزد متعهد ومتخصص برای تصدی کرسی های شورای شهر بیان کرد: فرد منتخب از سوی مردم برای مدیریت شهرباید آگاه به اداره امور شهرو روستا باشد تا با تصمیم گیری خود زمینه توسعه وپیشرفت مبلمان این مناطق را رقم بزند.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا امروز29 اردیبهشت ماه به طورهمزمان برگزارمی شوند.
190 تن در شهر250 هزار نفری بروجرد برای رسیدن به 9 کرسی شورای شهر بروجرد با یکدیگررقابت می کنند.
6052/7273 خبرنگار: آمنه صارمی** انتشاردهنده: مقداد بهاروند احمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.