به گزارش ایرنا ، سید حمیدرضا کاظمی دربیانیه ای مردم را به شرکت در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا فراخوانده و آورده است: به لطف و عنایت الهی امت شهید پرور و بصیر لرستان بار دیگر در پاسخ به ندای ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران با حضور در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا موجبات عزت و سربلندی روز افزون نظام اسلامی را فراهم خواهند ساخت.
در این بیانیه آمده است: رشادت ها و ایثار گری های مردم انقلابی لرستان از ابتدای نهضت امام راحل (ره) تاکنون نقش ماندگاری را رقم زده است.
بیانیه می افزاید: شرکت در انتخابات از دو جهت اهمیت دارد، جهت اول ناامید شدن دشمنان از طراحی ها و خنثی شدن توطئه های آنان و در نتیجه حفظ نظام اسلامی، از این منظر شرکت در انتخابات یک تکلیف الهی است و جهت دوم، مردم با انتخاب اصلح، مجریان خودشان را با ترتیبی که در قانون معین شده تعیین می کنند و از این جهت حق افراد به حساب می آید.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان 29 اردیبهشت ماه در سراسر کشور برگزار می شود.
شهرستان پلدختر در 120 کیلومتری جنوب غربی مرکز استان لرستان واقع شده است.
آخرین اخبار و رویدادهای استان لرستان، ایران و جهان علاوه بر سایت ایرنا لرستان در کانال تلگرامی @irnalorestan نیز منتشر می شوند.
7272/6060
خبرنگار: فاطمه مهرابی ** انتشاردهنده: محمد کردی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.