احمد گودرزیان روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگارایرنا افزود: برای برگزاری انتخابات 238 شعبه اخذ رای در سطح شهرستان بروجرد در نظر گرفته شده وبیش از 500صندوق اخذ رای و 500 دستگاه مکانیزه الکترونیکی نیز پیش بینی شده است.
وی اظهارکرد: در این راستا حدود پنج هزارعوامل اجرایی و 350کاربر رایانه ای کار جمع آوری آرای مردم را در شعبه های اخذ رای برعهده دارند.
رئیس ستاد انتخابات شهرستان بروجرد بیان کرد: به منظور برقراری امنیت در شعبه های اخذ رای نیروی انتظامی و نظامی به میزان لازم در شعبه ها مستقر خواهند شد.
گودرزیان اضافه کرد: این دوره از انتخابات شورای شهر بروجرد به صورت تمام الکترونیکی و انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی روستا به صورت دستی برگزار می شود و به تعداد جمعیت واجد شرایط اخذ رای تعرفه پیش بینی شده است.
وی افزود: امکاناتی مانند رایانه، خودرو نیز با همکاری همه دستگاه های اداری واجرایی شهرستان بروجرد به میزان لازم تامین شده است.
رئیس ستاد انتخابات بروجرد گفت: مجریان و عوامل اجرایی انتخابات با برنامه ریزی صحیح و در چهارچوب قانون آموزش های لازم را فرا گرفته و تلاش لازم را در راستای مشارکت حداکثری مردم انجام خواهند داد.
وی اظهار کرد: مشارکت حداکثری مردم درعرصه انتخابات مشت محکمی بر دهان یاوه گویان خواهد بود و بنا به فرموده مقام معظم رهبری هر کس رای بیاورد؛ ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی برنده اصلی انتخابات هستند.
شهربروجرد با بیش از250 هزار تن جمعیت دارای 9 کرسی شورای شهراست.
داوزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر وروستا 29 اردیبهشت ماه در سراسر کشور برگزار می شود.
7273/6052
خبرنگار: آمنه صارمی** انتشاردهنده: مقداد بهاروند احمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.