به گزارش خبرنگار ایرنا تقریبا تمامی خیابان های اصلی و کوچه های شهرستان های لرستان مملو از خیل عظیم جمعیتی است که سعی دارند نامزد مورد نظر خود را به مردم معرفی کنند.
هواداران نامزدهای انتخابات شورای شهر در دسته جات مختلف و جمعیت هایی متشکل از زنان، مردان، کودکان و جوانان و سالخوردگان در حالی که پرچم های سه رنگ جمهوری اسلامی، بنرها و تراکت های تبیلغاتی نامزد مورد نظر خود را در دست دارند، شعارهایی مبنی بر هواداری نامزد خود سر می دهند و در سطح شهر تردد می کنند.
بلندگوهای ستادها نیز با شدت بیشتر هرکدام در حال پخش آهنگ هایی همچون ای ایران ایران و یا آهنگ های حماسی لری هستند و همین ضرب آهنگ ها بر شدت شعارهای هواداران و تبیلغات آنان می افزاید.
ماشین های در حال عبور نیز در حالیکه خود را مزین به عکس هایی از نامزد مورد نظر خود کرده اند همزمان با طرفداران در حالی که بوق های ممتدی مبنی بر هواداری نامزد مورد نظر را سر می دهند پشت سر جمعیت در حال حرکت هستند.
عبور خیل کثیر هواداران راه را برای عبور و مرور رهگذران و ماشین های دیگر با مشکل و کندی مواجه ساخته اما دیدن چنین صحنه هایی برای رهگذران نیز خالی از لطف نیست.
در برخی از ستادها برنامه هایی همچون اختتامیه تبلیغات با حضور سخنرانانی در حال برگزاری است، فضای شهرستان کاملا مملو از شور هیجان انتخابات است و آنچه از شواهد پیداست مردم لرستان خود را آماده برگزاری خلق حماسه ای دیگر در تاریخ انتخابات این استان کرده اند.
به گزارش ایرنا 187 داوطلب انتخابات شورای اسلامی شهر در خرم آباد، 188 نفر در بروجرد، 23 داوطلب در خرم آباد و 61 داوطلب در پلدختر تایید صلاحیت شدند و در انتخابات پیش رو با یکدیگر رقابت می کنند.
دوازدهمین دور از انتخابات ریاست جمهوری همراه با پنجمین دور از انتخابات شوراها بطور همزمان 29 اردیبهشت ماه در سراسر کشور برگزار می شود.
7265/3022
خبرنگار: زهرا جمشیدی نسب ** انتشاردهنده: احسان کردی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.