علی زندی فر در گفتگو با رسانه ها اظهار داشت: بنا به گزارش سازمان پزشکی قانونی درمجموع طی فروردین ماه سال ۹۶ در محورهای درون شهری، برون شهری و روستایی استان لرستان تعداد تلفات ناشی از تصادفات با ۳۱.۴ درصد رشد منفی همراه بوده است.

وی افزود: در حالی که فروردین ۹۵ تعداد تلفات جاده ای برون شهری و روستایی ۳۵ مورد به ثبت رسیده است در فروردین ماه سال جاری این آمار به ۲۴ نفر کاهش یافته به عبارتی معادل ۳۱.۴ درصد کاهش تلفات را شاهد بوده ایم.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان از کاهش ۲۰۰ درصدی تلفات در محورهای روستایی خبر داد و گفت: در فروردین ماه امسال هیچ گونه تلفات ناشی از تصادفات در محورهای روستایی استان به ثبت نرسیده که نسبت به مدت مشابه سال قبل با دو نفر کشته با کاهش ۲۰۰درصدی مواجه شده است.

زندی فر با تفکیک آمار تلفات سوانح درون شهری و برون شهری گفت: در فروردین ماه امسال ۲۴ نفر در محورهای برون شهری استان بر اثر تصادف جان باخته اند که نسبت به مدت مشابه سال ۹۵ با ۳۳ نفر تلفات ۲۷.۳درصد کاهش نشان می دهد.

وی خاطرنشان کرد: تلفات ناشی از تصادفات درون شهری در استان لرستان تغییری نسبت به سال قبل نداشته به طوری که در فروردین ۹۶ نیز همانند سال قبل از آن، تعداد هشت نفر در این تصادفات جان باخته اند.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 647258
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.