بیژن سوری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در شهرستان پلدختر یک شعبه در دادسرا و یک شعبه در دادگاه به صورت فوق العاده در جهت رسیدگی به تخلفات و جرایم انتخاباتی خارج از نوبت در دادگستری تشکیل شده و برای این دو شعبه قاضی ویژه در نظر گرفته شده تا در کمترین زمان ممکن به این جرایم رسیدگی شود.
وی به تخلفات انتخاباتی در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی اشاره کرد و گفت: این جرایم رصد می شود و در صورت مشاهده اینگونه تخلفات با همکاری پلیس فتا برخورد و اقدام لازم صورت می گیرد.
وی به حضور حداکثری مردم در انتخابات اشاره کرد و افزود: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری شرکت در انتخابات یک تکلیف و وظیفه دینی و حق همه مردم است که باید در این رابطه اطلاع رسانی لازم صورت گیرد و آنچه مهم است شرکت پرشور و نشاط مردم در انتخابات است.
سوری با بیان این که شوراهای اسلامی شهر برای شهر خود به عنوان پارلمان محسوب می شوند افزود: شوراها می توانند در جهت توسعه شهر تصمیم های درست را پیش برده و یا با تصمیم های نادرست فرصت پیشرفت را از آن شهر بگیرند .
رییس دادگستری پلدختر همچنین گفت: کاندیداهای شورای شهر و روستا از مسیر قانون خارج نشوند و برای ارائه برنامه های خود از تخریب دیگران و هر گونه افترا و سیاه نمایی خود خودداری کنند.
وی با بیان این که دستگاه قضایی در انتخابات به طور کامل بی طرف است ،اظهار کرد: امسال انتخابات در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری و حضور حداکثری مردم در کمال امنیت و آرامش برگزار می شود.
شهرستان پلدختر در 120 کیلومتری جنوب غربی مرکز استان لرستان واقع شده است.
آخرین اخبار و رویدادهای استان لرستان، ایران و جهان علاوه بر سایت ایرنا لرستان در کانال تلگرامی @irnalorestan نیز منتشر می شوند.
/6060/7272
خبرنگار: فاطمه مهرابی**انتشاردهنده:محمد علیدوستی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.