عباس گودرزی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگارایرنا با اشاره به اینکه 18اردیبهشت ماه نشستی با حضورمعاون استاندارلرستان و فرماندار بروجرد و مسئولان برخی ازادارات این شهرستان با مسئولان بنیاد برکت برگزار شد اظهار کرد: در این نشست مقررشد که تا تاریخ 10 خرداد ما سال جاری پرونده های افراد وطرح هایی که مشمول این حمایت وسرمایه گذاری هستند به صورت بسته اشتغال وسرمایه گذاری تهیه و هفته آینده به بنیاد برکت برای بررسی توسط تیم کارشناسی ارسال شوند.
وی اضافه کرد: با این اقدام کارگاه های کوچک زود بازده مشخص و به منظورتسریع درکارآنها از تردد صاحبان صنایع کوچک به تهران خودداری شده وهمه امور و نحوه مشارکت آنها در راستای ایجاد اشتغال دربروجرد مشخص می شود.
گودرزی بیان کرد: پس ازانجام مقدمات کاربا همکاری بنیاد برکت قرارداد زمینه اشتغال افراد جویای کار با این بنیاد منعقد خواهد شد.
وی اضافه کرد: بنیاد برکت ظرفیت و پتانسیل های بالایی داشته که امید است با نهایی شدن این موضوع بخش عمده ای از بیکاری جوانان جویای کارشهرستان بروجرد برطرف و با بهره گیری ازاین ظرفیت در راستای افزایش تولید واشتغال جوانان گام های موثری برداشته شود.
شهرستان بروجرد با بیش از 350 هزارتن جمعیت و یک هزارو 606 کیلومترمربع مساحت در شمال لرستان واقع و دومین شهرستان پرجمعیت این استان است.
این شهرستان با 2 بخش اشترینان و مرکزی و 186 روستا دارای 2 کرسی در نمایندگی مجلس شورای اسلامی است.
حدود 40 درصد صنایع استان لرستان‌ در شهرستان بروجرد وجود دارد.
7273/6052 خبرنگار: آمنه صارمی** انتشاردهنده: مقداد بهاروند احمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.