به گزارش خبرآنلاین لرستان ،نشست صمیمی مدیر عامل محترم ،معاونین جمعیت هلال احمر با نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه خرم آباد در دفتر ولی فقیه برگزار شد.
در ابتدای این نشست صارم رضایی مدیر عامل جمعیت هلال احمر لرستان،ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و فرا رسیدن روز جوان با ارائه گزارشی از عملکرد جمعیت هلال احمر در طرح نوروزی و هفته هلال احمر اظهار داشت ؛جمعیت هلال احمر لرستان یک جمعیت پیش رو در امر امداد و نجات است و سرعت عمل خوب و مناسب نیرو های امدادی از خصوصیات بارز این جمعیت می باشد.
در ادامه نماینده محترم ولی فقیه در استان نیز ضمن تبریک هفته هلال احمر و اعیاد شعبانیه از خدمات جمعیت هلال احمر در اجرای طرح نوروزی و هفته هلال احمر تقدیر و تشکر کرد.
حجت الا سلام و المسلمین میرعمادی با تاکید بر اینکه جمعیت هلال احمر یک سازمان مردمی و شناخته شده در جهان است گفت:روح اسلام بر تعاون ،محبت و خدمت رسانی استوار است و بالاترین عبادت آن است که انسانها به فریادمردم برسند و التیام بخش درد آنها باشند که جمعیت هلال احمر در این راستا نسبت به سایر بخش ها به موقع و سریع تر عمل کرده است و حضور عوامل امدادی جمعیت هلال احمر در لحظات اولیه حوادث باعث افتخار است.

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 641485
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.