مدیرکل تعاون و کار و رفاه اجتماعی استان لرستان ظهر امروز موسسه مشاوره شغلی و کاریابی غیر دولتی داخلی چیوا را افتتاح کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در خرم آباد، ظهر امروز علی آشتاب مدیرکل تعاون و کار و رفاه اجتماعی استان لرستان به همراه کمیته خود موسسه مشاوره شغلی و کاریابی غیر دولتی داخلی چیوا را افتتاح کرد.

علی آشتاب گفت: کاریابی ضرورتی است که باید به آن توجه شود اما متاسفانه به علت ضعف فرهنگی اکثرا رسالت کاریابی را نمی‌دانند و کارجوهای ما نیز توان و ظرفیت خود را به خوبی نمی‌شناسند و شناختی از راه های ارتباطی با بنگاه ها نیز ندارند.

آشتاب کار را اینگونه تعریف کرد: هر فعالیت اقتصادی مشروع و قانونی که ایجاد درآمد کند کار نام دارد.

آشتاب تصریح کرد: موسسه ها باید توانمندی و پتانسیل ها را شناسایی و بانک اطلاعاتی از بیکاران داشته باشند و هم چنین باید شناخت درست از نیروی کار و بازار کار را داشته باشند تا بتوانند بین آنها توازن برقرار کنند و اگر نیروها ضعف مهارتی داشتند با ارجاع به فنی و حرفه ی و سایر مراکز با توجه به سلایق شخصی آموزش دهند تا نیروی کار تقویت شود که در آن صورت در سایه تعاون و هم زیستی درست و منطقی قانونی می توانیم با معضل بیکاری برخورد کنیم.

موسسه چیوا یک موسسه حقوقی است که فرهنگ‌سازی کار؛ کاریابی مجازی از طریق سایت‌ها و اپلیکیشن ها؛ پیگیری فرصت‌های شغلی؛ آموزش نیروی کار و مشاوره شغلی به متقاضیان کار از جمله اهداف این موسسه است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.