مریم مهری-به گزارش خبرآنلاین لرستان ،رییس مجمع بانوان اصلاح طلب کشور دیشب در جمع بانوان اصلاح طلب خرم آباد گفت: کارنامه دولت اعتدال در کشور بسیار درخشان است.
زهرا شجاعی افزود: دولتی که از 4 سال پیش در ایران مستقر شده یعنی دولت تدبیر و امید با عقلانیت کار را شروع کرده است و در این مدت درگیر آواربرداری خرابی های دولت قبل بوده است.
وی ادامه داد: دولت تدبیر و امید مطابق با میل و اراده و آرمان های انقلاب اسلامی و کسانی که دل در گرو انقلاب دارند، شکل گرفته و همه ما باید در جهت حضور حداکثری و ادامه راه عقلانیت و اعتدال در کشور، حرکت کنیم.
رییس مجمع بانوان اصلاح طلب کشور و مشاور رییس جمهور دولت اصلاحات با بیان این که مردم دیگر فریب پوپولیست ها را نمی خورند، اظهار کرد: این عوام فریبی ها برای مردم کهنه شده است زیرا نتیجه آن رفتارهای پوپولیستی را تجربه کرده اند.
شجاعی گفت: باید با تکیه بر مردم سالاری و اراده مردم و همان گونه که همه ما و دلسوزان نظام اعم از اصلاح طلب، اعتدال گرا و اصول گرای عدالت طلب به دنبال آن هستند، با رای بالا بار دیگر دکتر روحانی را انتخاب کنیم.
وی افزود: کارنامه دولت اعتدال کارنامه درخشانی است و باید با آگاهی بخشی به اقشار مختلف جامعه ،مانع عوام فریبی عده ای شویم که می خواهند بار دیگر با وعده یارانه و افزایش آن برخی افراد را از مسیر انتخاب صحیح دور کنند.
وی ادامه داد: باید برای مردم توضیح بدهیم که این وعده ها توخالی و غیرعملی است .
شجاعی با اشاره به این که تصمیمات بزرگ را انسان های بزرگ می گیرند بر ضرورت حمایت قاطع از دولت تدبیر و امید تاکید کرد و گفت: برای این کار هم لازم است که با زور و زر و تزویر و سواستفاده از مقدسات و ...با روشنگری و بیان دستاوردهای دولت به مقابله پرداخت.
وی اضافه کرد: ما باید به مردم بگوییم که چرا به روحانی رای می دهیم تا بر این اساس خانواده ها و جوانان ما به انتخاب صحیح دست بزنند.
وی ادامه داد: ما به روحانی رای می دهیم تا کرامت و حقوق شهروندی مان در داخل کشور و عزت و مصلحت و اقتدارمان در خارج از کشور حفظ شود.
رییس مجمع بانوان اصلاح طلب کشور اظهار کرد: ما بار دیگر به روحانی رای می دهیم تا منزلت زنان کشورمان حفظ شود و بیکاری در بین زنان کاهش یابد.
شجاعی خاطر نشان کرد: به روحانی رای میدهیم تا عزتمان در مجامع بین المللی حفظ شود نه اینکه در حین سخنرانی رییس جمهورمان صندلی های جلسات، خالی شود.
وی ادامه داد: متاسفانه می بینیم که در مناظره ها حتی یک فرد باسواد نقش تلاش های دولت و رفع تحریم ها و اهمیت برجام در اجرای فازهای 17, 18 و 19 پارس جنوبی را نادیده می گیرد ولی باز هم ما می گوییم که این دولت یک دولت بی رسانه است و عده ای به صورت میلی و نه به صورت ملی، رسانه گردانی می کنند.
رییس مجمع بانوان اصلاح طلب کشور خاطر نشان کرد: ما به روحانی رای می دهیم چون صادرات کشورمان رشد یافته است و یادمان نرفته است که عده ای کشتی که وجود خارجی نداشت را در دریا غرق می کردند و بیمه اش را می گرفتند و معلوم نبود ،پولش را در کجا هزینه می کنند.
شجاعی گفت: ما به روحانی رای می دهیم تا میراث معنوی کشورمان حفظ شود، ما به روحانی رای می دهیم تا در گریه و ناراحتی افراط و تفریط نکنیم و همه خوب می دانیم که گریه بر اهل بیت و اباعبداله رمز ماندگاری ماست ولی عده ای آنقدر افراط و تفریط می کنند که مردم را از شنیدن یک صدای ربنا، محروم می کنند.
وی اضافه کرد: ما بع روحانی رای می دهیم که نه فقط آزادی بیان بلکه آزادی بعد از بیان هم تضمین شود.
وی ادامه داد: ما به روحانی رای می دهیم تا برجام بر جای بماند و توطیه دلواپسان ،نافرجام بماند.
شجاعی خاطر نشان کرد: ما باید وسیع تر نگاه کنیم ،عمق مشکلات اقتصادی را که بر کشور گذشته در نظر بگیریم و اقداماتی که در سطح ملی و بین المللی برای بهبود معیشت مردم صورت گرفته است را بازگو کنیم.
رییس مجمع بانوان اصلاح طلب کشور با بیان این که تورم 35 درصدی کشور تک رقمی شده است ، ادامه داد: رشد اقتصادی کشور قبل از دولت تدبیر و امید زیر صفر و منفی بود اما امروز به 7 درصد رسیده است.
شجاعی گفت: هزینه درمان روستاییان در این دولت از 37 درصد به 3 درصد رسیده است و همه روستاهای بالای 10 خانوار کشور، برق رسانی شده اند.
وی اضافه کرد: در این دولت 9 هزار روستا گازرسانی شده و تلاش می شود تا فاصله طبقاتی در عمل کم شود.
وی ادامه داد: نرخ ایجاد شغل در دولت قبل صفر بوده است اما علیرغم جوان بودن جمعیت و افزایش جوانان تحصیلکرده، دولت تمام تلاشش را بخصوص برای توسعه اشتغال دانش بنیان به کار گرفته و امروز 3 هزار شرکت دانش بنیان در کشور تشکیل شده است.

شجاعی افزود: مردم می دانند با یک یارانه ،قیمت ها چند برابر افزایش می یابد ، مردم می دانند که ما تهمت نمی زنیم و دروغ نمی گوییم .
وی ادامه داد: عده ای که امروز بحث حقوق های نجومی را پیش می کشند در حقیقت می خواهند سرپوشی برای خطاهایشان پیدا کنند.
شجاعی تصریح کرد: ما به روحانی رای می دهیم زیرا انتخاب روحانی انتخاب راه از بیراهه است و به هیچ وجه انتخاب بین بد و بدتر نیست.

46

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 640018
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.