استاندار لرستان از احداث پتروشیمی ۱۵۰۰ میلیاردی در استان خبر داد که جوانان بیکار زیادی را مشغول به کار خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در خرم‌آباد، هوشنگ بازوند در جلسه عصر امروز با اعضای کارگروه اشتغال، دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها و سایر دستگاه‌ها گفت: امسال باتوجه به فرمایش امام(ره) با شعار اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال برای پیشرفت نسبت به سال‌گذشته باید اقدام کنیم و این تغییر را از تمام دستگاه‌های موجود خواهان هستم.

وی افزود: باید در سال‌جدید ارتقا توان تولید داشته باشیم و این در صورتی امکان‌پذیر است که دستگاه‌های مورد نیاز بازسازی و تجهیز شوند تا اشتغال ایجاد شود وگرنه نمی‌توانیم با استان‌های دیگر رقابت کنیم.

بازوند تصریح کرد: ۲۲هزار میلیارد تومان تفاهم‌نامه امضا کردیم که اگر بتوانیم حتی ۲۰ درصد را قرارداد ببندیم رقم قابل ملاحظه در استان خواهد بود.

استاندار لرستان همچنین از احداث پتروشیمی ۱۵۰۰ میلیاردی در استان خبر داد که با احداث این پتروشیمی جوانان بیکار زیادی مشغول به کار خواهند شد.

وی اذعان داشت: در حوزه کشاورزی بحث کشت تولید گلخانه در استان لرستان باید ۲۰ درصد افزایش داشته باشد. کشت گلخانه باعث کاهش آب مصرفی و افزایش محصول می‌شود که باید کشاورزن را به این سمت سوق دهیم.

بازوند در پایان گفت: سال ۹۶ باید برای محصولات برندسازی انجام و به‌ صورت حرفه‌ای پیگیری شود که همه محصولات را در سایر استان‌ها نیز بشناسند.این برندسازی می‌تواند تولید عسل در استان را ۲۰ تا۳۰درصد افزایش دهد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.