به گزارش خبرنگار ایرنا مهرداد ویسکرمی عصر شنبه در نشست خبری با اهالی رسانه با بیان اینکه رای آوردن به هر قیمتی در منطق حجت الاسلام رئیسی قابل قبول نیست، افزود: همگان باید در پیشگاه الهی مسئول باشیم لذا آنچه می ماند صداقت در گفتار و رفتار است که حجت الاسلام رئیسی در این مورد اصلح تر می باشد.
وی به بیان خصوصیات رفتاری و سوابق شغلی حجت الاسلام رئیسی پرداخت و گفت: این مجتهد عالیقدر بیش از 20 سال در مدیریت حوزه های مختلف کشور حضور داشته است که در طول این مدت، مبارزه با فساد و رسیدگی به امور مستمندان را همواره در دستور کار قرار داده است.
ویسکرمی افزود: ستاد حجت الاسلام رئیسی از لحظه اعلام نامزدی وی به صورت کاملا خودجوش و مردمی شروع به کار کرد و تا پایان انتخابات حتی یک ریال از بیت المال هزینه نخواهد کرد.
وی گفت: حجت الاسلام رئیسی بارها بر عدم اختصاص هزینه های مالی در جریان انتخابات تاکید کرده است چرا که معتقد است ستاد مردمی باید توسط خود مردم اداره شود نه با هزینه و پشتوانه های دولتی.
رئیس ستاد انتخابات حجت الاسلام رئیسی در شهرستان خرم آباد توانایی جسمی رئیس جمهوری در اداره امور کشور را بسیار مهم عنوان کرد و افزود: توجه به موضوع جوانگرایی در بدنه دولت و جامعه به حل معضلات مهم کشور کمک اساسی می کند.
وی لرستان را از استان های مورد توجه حجت الاسلام رئیسی دانست و گفت: دلیل این امر به توجه ایشان به محرومیت زدایی در نقاط مختلف کشور برمی گردد و علت دیگر آن این است که لرستان هیچگاه اهل ائتلاف با بیگانه و ایجاد چالش های امنیتی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی نبوده است.
ویسکرمی ارجحیت طایفه سالاری بر شایسته سالاری در استان را مهمترین مشکل عدم توسعه لرستان خواند و افزود: تا زمانی که مردم در رفع این مشکل و اصلاح این فرهنگ همکاری نکنند، دولت ها نیز در امر توسعه استان از کارآمدی لازم برخوردار نخواهند بود.
وی در پایان از مردم خواست تنها مناظرات را ملاک انتخاب خود قرار ندهند چرا که رئیسی اهل تخریب افراد و ایجاد هیاهوهای سیاسی نیست و رعایت رفتار سالم انتخاباتی از مهمترین دغدغه های این نامزد ریاست جمهوری است.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت ماه همزمان برگزار می شوند.
/7264/3022
خبرنگار: بهزاد سلاح ورزی ** انتشاردهنده: احسان کردی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.