به گزارش ایرنا محمد بیرانوندی روز جمعه در نشست خبری با اصحاب رسانه در خانه معلم خرم آباد با بیان اینکه انتخابات بر عزت ایران اسلامی می افزاید، افزود: برقراری روابط سیاسی، اجتماعی و امنیتی با دیگر کشورها از وظایف دولت ها است.
وی با تاکید بر اینکه دولت ها باید خادم مردم باشند، گفت: عملکرد دولت باید از طریق رسانه ها به خوبی بیان شود تا مردم در جریان خدمات انجام شده نظام قرار گیرند.
نماینده مردم خرم آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی، برگزاری 330 کنسرت در سال گذشته در لرستان را مثبت ارزیابی کرد و افزود: جوانان نیاز به شور و نشاط دارند.
وی با بیان اینکه باید با دنیا ارتباط برقرار شود، اظهار کرد: عزت ایران با ارتباط با دنیا به رخ جهانیان کشیده می شود نه با در خانه ماندن.
وی گفت: اکنون نفت ایران دیگر به دست دلالان معامله نمی شود و توسط دولت به فروش می رسد.
بیرانوندی افزود: برخی عنوان می کنند تحریم ها کاغذ پاره ای نیست ولی همین کاغذ پاره ها برای هر کشوری نوشته شده اند یا موجب سقوط آن کشور شده اند یا به آن کشور حمله شده است.
وی ادامه داد: در زمان تحریم هر روز خبر احتمال جنگ با ایران از سوی کشورهای غربی به گوش می رسید.
رئیس ستاد انتخاباتی حسن روحانی در لرستان گفت: هنگام سفر نماینده دولت به خارج از کشور باید جهانیان به حرمت عقل و خرد او بپاخیزند نه اینکه مجلس را ترک کنند.
وی افزود: در ادوار قبل جنون اقتصادی به دلیل نبود ثبات اقتصادی را تجربه کرده ایم و اکنون برای مهار کردن این جنون باید هزینه های زیادی پرداخت کرد.
وی حمایت خود را از دولت تدبیر وامید در همه شرایط اعلام کرد گفت: شرکت پارسیلون خرم آباد در این دولت احیا شد؛ مجتمع کشت و صنعت لرستان در دولت قبل به صورت ویرانه ای بود و وضعیت آن در دولت یازدهم بسیار مطلوب شد.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت ماه به صورت همزمان برگزار می شوند.
3210/6034
خبرنگار: محمد یاراحمدی ** انتشاردهنده: احسان کردی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.