به گزارش خبرنگار ایرنا، زهره آغاجری عصر پنجشنبه در گردهمایی جوانان و دانشجویان حامیان روحانی در سالن بانک صادرات خرم آباد افزود: توسعه، نیازمند بهداشت روانی و آرامش است لذا باید این آرامش را در ایران ایجاد کرد.
وی با بیان اینکه در سال 92 و شروع دولت تدبیر و امید کشور در اوج تنش قرار داشت، ادامه داد: تورم 14 درصدی کشور به 40 درصد رسیده بود و احساس عدم آرامش و تغییرات ناخوشایند اقتصادی روز به روز در حال افزایش بود.
آغاجری بیان کرد: در حال حاضر فقر مردم سوژه عکس گرفتن و تبلیغات برخی نامزدها شده است و کوخ ها را در مقابل کاخ ها نشان می دهند، غافل از اینکه این مجتمع های تجاری را خود آنها ساخته اند.
وی افزود: آیا آرامش با اعلام جنگ با دیگران سازگار است؟ هنوز نیامده بر طبل جنگ می کوبند.
عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت ایران اسلامی گفت: در حالیکه بالاترین نارضایتی ها از قوه قضاییه است، افرادی از این قوه که حتی یک روز کار اجرایی نکرده اند وارد عرصه انتخابات شده اند.
وی بیان کرد: اگر شهدای معدن سندیکا و آزادی داشتند آیا این اتفاق دلخراش رخ می داد وآیا درست است که از فقر مردم سوء استفاده شود.
به گفته آغاجری اقدامات بزرگی در دوره اصلاحات انجام شد زیرا رئیس آن، دولت را از دولت سازندگی گرفت اما روحانی خرابه تحویل گرفت.
وی افزود: ملت به حد ایده آل نرسیده اما دولت خوب کار کرده و چرخ توسعه به چرخش افتاده است.
وی با بیان اینکه مردم با آزادی و توسعه فناوری از حقوق خود مطلع شده اند، ادامه داد: آیا نقد، بدون جامعه مدنی و آزادی مطبوعات مقدور است.
عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت ایران اسلامی گفت: انتخاب روحانی انتخاب بین بد و بدتر نیست بلکه انتخاب آرامش برای کشور است.
وی بیان کرد: رشد اقتصادی در ایران در دولت تدبیر و امید به حدی مطلوب بوده است که حتی مخالفان دولت نیز در این زمینه سخنی ندارند.
نماینده مردم خرم آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی نیز در این همایش گفت: همگان نگران وضعیت اشتغال جوانان هستیم در حالیکه تفکری بیان می کند که انقلاب اسلامی انقلاب فرهنگی بوده و بحث اقتصادی مطرح نشده است.
محمد بیرانوندی افزود: در انقلاب فرهنگی مدام بر طبل یاس و ناامیدی زدند و جامعه را از نوع محزون خواستند و امروز آن تفکر را رها کردند و به شعار دیگران دست گذاشتند.
وی با اشاره به برگزاری 330 کنسرت موسیقی در دولت تدبیر و امید در لرستان گفت: اگرچه توانستیم اقتصاد را ترمیم کنیم اما نباید جوانان ما محزون باشند.
وی افزود: در سال 91 فقط 60 هزار اشتغال ایجاد شد ولی این رقم در سال 95 به 700 هزار شغل رسید.
بیرانوندی با بیان اینکه جوانان به شادی و اشتغال نیاز دارند، اظهار کرد: جوانان ایران بارها در طول تاریخ ایران را از بحران نجات داده اند.
وی افزود: بحران های مختلف و جنگ تحمیلی به همت جوانان از سر گذشت و امروز نیز نیاز به همت والای آنان داریم.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری 29 اردیبهشت ماه جاری همزمان با پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا برگزار می شود.
7274/3022
خبرنگار: مریم نریمانی ** انتشاردهنده: احسان کردی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.