به گزارش ایرنا حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی عصر چهارشنبه در جمع مردم خرم آباد در مجموعه ورزشی تختی این شهر افزود: جوانان تحصیل کرده در لرستان بیکارند و پدران آنها که روزگاری در کارخانه ها مشغول به کار بودند با تعطیلی کارخانه ها بیکار شدند.
وی در خصوص اهمیت مشارکت مردم در انتخابات گفت: حضور مردم در همه حال گره گشا است و این حضور تمامی قفل ها را خواهد گشود.
وی امکانات و منابع موجود در استان لرستان را برای کار و تلاش و ایجاد اشتغال مناسب دانست و گفت: اگر چرخه های اقتصادی پرتوان حرکت کنند، مردم احساس می کنند که تغییراتی حاصل شده است.
رئیسی با بیان اینکه مردم چشم انتظار تکمیل مسکن مهر هستند، افزود: اکنون 500 هزار نفر در کشور آماده دریافت وام ازدواج هستند و اگر تنها یک بدهکار بانکی، پول را به بانک برگرداند مشکل جوانان در صف ازدواج حل می شود.
وی ادامه داد: مشکل، نبود نقدینگی و یا کمبود آب نیست، بلکه ضعف در مدیریت اجرایی در منابع و مدیریت در آب است.
وی با بیان اینکه مساله فساد در جامعه فراجناحی است و ربطی به جناح خاصی ندارد، عنوان کرد: نباید در نظام اداری فساد رخنه کند و هیچ خط قرمزی برای فساد در کشور نخواهیم داشت و با آن مبارزه خواهیم کرد.
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: کالای چینی نباید به کشور وارد شود در حالیکه در این دولت هفت تا 10 میلیارد دلار کالای چینی وارد کشور شده و نیمی از صنایع تولیدی خوابیده است.
وی با بیان اینکه صادرات غیرنفتی 10 درصد کاهش داشته است، افزود: برخی ‌ها کانتینر به کانتینر کالای قاچاق بدون مالیات وارد کشور می کنند.
رئیسی با تاکید بر اینکه وضعیت موجود اقتصادی در شأن ملت ایران نیست، بیان کرد: به طور قطع با همین منابع و امکانات، حداقل 25 درصد از واحدهای خارج شده به مدار تولید بر می گردند و یارانه دهک‌ های پایین افزایش می یابد.
وی افزود: نگاه به مردم باید تغییر کند و باید مردم در تصمیم گیری در روز انتخابات نخستین گام را بردارند.
حجت الاسلام رئیسی نخستین نامزد ریاست جمهوری است که در ایام تبلیغات انتخاباتی به استان لرستان سفر کرده است.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهرو روستا 29 اردیبهشت ماه به صورت همزمان برگزار می شوند.
/1860/3210/3022
خبرنگار: محمد یاراحمدی ** انتشاردهنده:
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.