به گزارش ایرنا، حبیب الله خجسته پور روز چهارشنبه در جلسه شورای مشاوران ایثارگر دستگاه های اجرایی استان که در محل استانداری لرستان برگزار شد افزود: نباید با نام بردن از نام شهدا و ایثارگران ، پشت این نام پناه گرفت و در عمل خلاف منویات و اهداف و آرمان های شهدا حرکت کرد.
وی افزود: نام بردن از شهدا و خود را پیرو راه آنها دانستن باید همراه با صداقت ،اعتقاد و باور قلبی باشد و باید بطور عینی و ملموس قدران شهدا و ایثارگران بود و همواره در راستای اهداف آنها حرکت کرد.
معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان تصریح کرد: اگر امروز در دنیای متلاطم خاورمیانه، ایران در امنیت و صلح به سر می برد بدون شک این آرامش مدیون رشادت ها و از خودگذشتگی های ایثارگران و خیل عظیم شهدای هشت سال دفاع مقدس است.
خجسته پور اظهار کرد: بنا بر دینداری و ملاحظات دینی و مذهبی آنهایی که در همین راه دفاع می کنند شایسته افتخار و قدردانی هستند و فارغ از ملاحظه دینداری ، هر ایرانی باید بخاطر استقلال ، آزادی و امنیت امروز کشور، قدردان شهدا و ایثارگران باشد.
وی با تاکید بر مدیونی همه مردم به شهدا و ایثارگران بیان کرد: در هر جنگی در طول تاریخ ، بخشی از خاک کشور از دست رفته است اما در طول هشت سال دفاع مقدس با رشادت ها و از خودگذشتگی های شهدا و ایثارگران و رزمندگان تمامیت ارضی کشور حفظ شد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان گفت: آنهایی که ادعای انقلابی بودن دارند باید مدیریت انقلابی از خود نشان دهند و یک مدیر انقلابی باید همواره قدردان شهدا و ایثارگران باشد.
خجسته پور یادآور شد: در طول چند سال اخیر و در دولت تدبیر و امید بطور مرتب شورای ترویج فرهنگ و ایثار تشکیل می شد و با دقت نظر شخص استاندار مصوبات این شورا پیگیری شد که بیانگر وفاداری این دولت به عهد و میثاق خود با مردم است.
1920/6060
خبرنگار:مهری دریکوند**انتشاردهنده: محمد علیدوستی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.