حجت الاسلام والمسلمین حسن ترابیروز چهارشنبه در آیین گرامیداشت روز معلم در سالن دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد افزود: معلمان، باید تلاش کنند تا انسان هایی با اخلاق و دانشمند تربیت کنند.
به گفته وی معلم باید در کنارآموزش علم و دانش به دانش آموزان درجهت تربیت روح و روان این قشرآینده سازکشور تلاش کند.
وی اظهارکرد: مهمترین رسالت معلمان رشد و پرورش عقلی دانش آموزان درابعاد مختلف فرهنگی است زیرا پیشرفت کشورها در زمینه اقتصاد، امنیت و فرهنگ درگرو آموزش وپرورش مطلوب وپویا خواهد بود.
امام جمعه بروجرد اضافه کرد: آینده و پیشرفت هر کشوری درگرو آموزش و پرورش آن است براین اساس معلم باید به علم روز آشنا باشد ودر جهت پیشرفت دانش آموزان تلاش کند.
وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید مرتضی مطهری بیان کرد: روز معلم فرصت مغتنمی برای قدردانی از زحمات معلمان سخت‌کوش است.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان بروجرد گفت: معلمان در جامعه از رسالت و جایگاه ارزشمندی برخوردارهستند و نقش آنها در توسعه همه جانبه کشور برهیچ کس پوشیده نیست.
شهاب گودرزی افزود: نهاد آموزش و پرورش با برخورداربودن از معلمانی سخت کوش و توانمند مولدترین کارخانه انسان سازی است که همواره با تربیت بهترین افراد خدمات بزرگی را به جامعه در سطوح مختلف ارائه می کند.
وی افزود: بهترین نخبگان، دانشمندان و بهترین افراد ازلحاظ علمی درکارخانه عظیم انسان سازی آموزش و پرورش تربیت شده اند.
مدیرآموزش و پرورش بروجرد مجموع دانش آموزان تحت پوشش نهاد آموزش و پرورش این شهرستان را حدود 52 هزار تن عنوان کرد و گفت: کار تعلیم و تربیت این تعداد دانش آموز را سه هزارو 500 نیروی معلم و فرهنگی برعهده دارد.
وی مجموع واحدهای آموزشی این شهرستان را حدود 400 واحدعنوان کرد.
دراین آیین که با حضور جمعی ازفرهنگیان، بازنشستگان آموزش و پرورش و مسئولان بروجرد برگزار شد از 28 معلم نمونه استانی و شهرستانی و 110 تن از نیروی های بازنشسته این اداره تجلیل به عمل آمد.
7273/6052
خبرنگار: آمنه صارمی** انتشاردهنده: مقداد بهاروند احمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.