به گزارش خبرآنلاین لرستان، دکتر ساکی رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان در جمع اعضاء شورای راهبردی نظارت بر پروژه‌های خیرساز گفت: تحت هرشرایطی امر توسعه و پیشرفت متوقف نخواهد شد و همچنان به حول وقوه الهی پیش خواهیم رفت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان در بخشی دیگر از سخنانش خاطر نشان کرد: پروژه های خیرساز در دانشگاه علوم پزشکی لرستان تلاش ماندگار و کار بسیار ارزنده و بزرگی است که باید آثار خدمات دهی آن را در سه دهه آینده حس کرد و در این راه روسای شبکه ها باید شبانه روزی پیگیر چگونگی اقدامات انجام شده و در حال انجام قرار بگیرند.

وی گفت: ما در حال حاضر علاوه بر پیگیری پروژه های خیر ساز در دانشگاه علوم پزشکی لرستان ، پیگیر دو پروژه بزرگ 104 هزار متر مربع پروژه بهداشتی درمانی خیر ساز و اضافه کردن 1000تخت بیمارستانی به مجموع تخت های فعال در استان لرستان هستیم که امسال نیز این فعالیت ها ادامه دارند که خود در استان لرستان تا کنون بی نظیرند .

دکتر ساکی رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان خطاب به روسای شبکه های بهداشت و درمان گفت: فرصت پیش روی شما برای خدمت و پیگیری پروژه های خیر ساز در استان لرستان کم نظیر است و باید با همفکری و همیاری و همکاری های بین بخشی وبا ارتباط با دیگر مسئولین شهرستانها تمام تلاش خود را برای توسعه ی دانشگاه علوم پزشکی لرستان برای هرچه بیشتر ارائه خدمت به مردم ، بکار بگیرید.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 634507
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.