نرگس سپهوند-فرهنگیان،مدیران،دانشگاهیان و سایر اقشار ازجمله بانوان حاضر در این جلسه بودند.در این جلسه در خصوص دستاوردهای شاخص دولت تدبیر و امید از طرح تحول نظام سلامت به‌عنوان سند افتخار این دولت یاد شد که با تصویب و اجرای این طرح دغدغه هزینه‌های درمانی و عمل‌های جراحی سنگین برای مردم هموار گشت و توسعه درمان و سلامت تا درصد قابل‌توجهی در کشور محقق شد.
توجه ویژه دولت دکتر روحانی به حضور بانوان در عرصه مدیریت کشوری از دیگر مواردی بود که با تحسین بانوان اصلاح‌طلب هم استانی همراه بود و ازجمله موارد مهم این مطالبه به حضور خانم احمدی به‌عنوان معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی اشاره شد.
اکثر بانوان هم استانی در گفتگو با خبرنگار خبرآنلاین تصریح کردند:در حمایت از دولت دکتر روحانی هیچکدام دنبال نفع شخصی نبوده بلکه همگی در تمنای تداوم آرامش چهارساله دولت تدبیر امید، آرزوی رفع بیکاری جوانان و کاهش فشار مشکلات اقتصادی به قشر ضعیف را خواستارند.
بانوان هم استانی مشکلات عدم اشتغال و توسعه پایدار را ملزوم داشتن دیدی گسترده و حضوری پرشور در انتخابات عنوان کردند به‌نحوی‌که با توسعه لرستان دیگر هیچکدام فرزند بیکاری در منزل نداشته باشند.
مریم بیرانوند از بانوان اصلاح‌طلب فرهنگی در این نشست تشریح کرد:آنچه این روزها اهمیت است مبحث انتخابات است. انتخابات، مظهر حضور مردم و آزادی ملت ایران در انتخاب سرنوشت خود است. شما وقتی رئیس‌جمهور را انتخاب می‌کنید، یعنی تمام سررشته‌های اجرایی کشور را در دست کسی می‌گذارید که منتخب شما و برخاسته از رأی و اراده شماست.
این کار به معنای قدرت مردم در اداره کشور و در دست داشتن سرنوشت کشور به‌وسیله ملت است؛ این چیز کم و کوچکی نیست زیرا تا امروز پشتوانه حضور ملی بوده که همیشه دولت‌های متجاوز و مقتدر جهانی را ترسانده است.
این حضور، مثل سنگری برای کشور ما محسوب شده است؛ این چیز خیلی مهمی است. اگر در کشور ما انتخابات و مردم‌سالاری و حضور مردمی و اراده‌های جوشان شما مردم در وسط صحنه و میدان نمی‌بود، بدانید به انقلاب ضربه وارد میا کردند ؛ در مقابلِ یکی از تهاجم‌های سیاسی و محاصره‌های اقتصادی هم دولت‌ها نمی‌توانستند ایستادگی کنند،آن سنگر اصلی، شما بودید.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 634427
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.