مهرداد غضنفری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ملت ایران پس از پیروزی انقلاب در تمامی عرصه ها به رغم مشکلات و کمبودهای موجود، وفاداری خود را نسبت به نظام و آرمان های انقلاب نشان دادند.
وی اظهار داشت: رفتارهای مسئولان بر مردم اثرگذار است لذا باید به گونه ای رفتار کنیم که بستری مناسب برای حضور پرشور و حداکثری مردم در انتخابات 29 اردیبهشت فراهم شود.
غضنفری با تاکید بر پرهیز از رفتارهای غیرمتعارف و غیرشرعی در جریان انتخابات افزود: قوه مجریه برای برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند در کشور مصمم است زیرا برگزاری سالم انتخابات منجر به حضور و مشارکت حداکثری مردم می شود.
معاون اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری لرستان با تاکید بر اینکه نباید دین خود را به خاطر دنیای دیگران در معرض آسیب قرار دهیم، گفت: هدف همه کارگزاران دولت در استان لرستان برگزاری انتخاباتی سالم با مشارکت حداکثری است و در این راستا تمام توان خود را به کار خواهند گرفت.
وی به طرفداران نامزدها توصیه کرد از هرگونه تهمت و افترا بپرهیزند و تنها توانمندی های نامزدهای مورد نظر خود را مطرح کنند تا شاهد برگزاری انتخاباتی پرشور در سطح استان باشیم.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت ماه به صورت همزمان برگزار می شوند.
7265/3022
خبرنگار: زهرا جمشیدی نسب ** انتشاردهنده: احسان کردی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.