به گزارش خبرنگار ایرنا احمد گودرزیان روز چهارشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی که در محل دفتر امام جمعه بروجرد برگزارشد افزود: انتخابات شورای اسلامی شهر در بروجرد به صورت الکترونیکی برگزار می شود براین اساس از 9 تا 26 اردیبهشت ماه در پنج نقطه از شهربه صورت آزمایشی برگزار خواهد شد.
به گفته وی افراد شرکت کننده دراین انتخابات آزمایشی با در دست داشتن کارت ملی به چند تن از فوتبالیست های کشور رای خواهند داد.
رئیس ستاد انتخابات شهرستان بروجرد اظهار کرد: همچنین مناطق ممنوع شهر بروجرد برای تبلیغات انتخابات مشخص شده است و هر نامزد نمی تواند بیشتراز2 ستاد انتخاباتی راه اندازی کند.
گودرزیان اضافه کرد: با توجه به حجم بالای داوطلبان شورای اسلامی شهررعایت نکردن قانون در تبلیغات انتخابات باعث ایجاد مشکل در شهرمی شود.
وی ادامه داد: از داوطلبان شورای اسلامی شهر درخواست می شود که بارعایت قانون و احترام به حقوق شهروندان در برقراری امنیت شهرکوشا باشند.
رئیس ستاد انتخابات شهرستان بروجرد بیان کرد: با توجه به گسترش فضای مجازی تبلیغات انتخابات داوطلبان در این فضا آغاز شده است و داوطلبان با راه اندازی کانال های تلگرامی اقدام به معرفی خود را می کنند.
170 داوطلب برای پنجمین دوره از انتخابات شورای اسلامی شهربروجرد اقدام به نام نویسی کرده اند.
شهر بروجرد دارای 9 کرسی شورای اسلامی است.
پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری 29 اردیبهشت درشهرستان بروجرد برگزار می شود.
7273/7190 خبرنگار: علیرضا سلیمانی روزبهانی** انتشاردهنده: مقداد بهاروند احمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.