منوچهر ططری روز دوشنبه در دیدار با رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز لرستان با بیان اینکه احداث طرح های فیزیکی در دانشگاه ها نقش قابل توجهی در فراهم نمودن شرایط تحصیلی مطلوب و توسعه کیفیت آموزشی دارد ، بیان کرد: در پردیس دانشگاه پیام نور خرم آباد ساختمان اداری با زیربنای یکهزار و 20 مترمربع و ساختمان آموزشی نیز با زیربنای یک هزار و 996 مترمربع احداث شده است.
به گفته وی در پردیس دانشگاه پیام نور خرم آباد مهمانسرا ، ساختمان کارگاهی و یک واحد چند منظوره ورزشی نیز با زیربنای هفت هزار متربع در دست احداث بوده که هم اکنون عملیات اجرایی این طرح نیز به اتمام رسیده است.
ططری همچنین گفت: سند مالکیت زمین ساخت دانشگاه پیام نور واحد پلدختر و کوهدشت نیز اخذ شده و یک سوله کارگاهی و سالن ورزشی دانشگاه پیام نور واحد الیگودرز آماده بهره برداری می باشد.
وی همچنین گفت : دانشگاه پیام نور لرستان در دولت تدبیر و امید بر مدار قانونمداری و حرکت در راستای خلاقیت اساتید و دانشجویان و بومی سازی بر فعالیت ها گام بر می دارد.

**11 محصول دانش بنیان در دانشگاه پیام نور لرستان مورد ارزیابی قرار گرفت
ططری همچنین بیان کرد: با نگاه توسعه مداری و توسعه شرکت های دانش بنیان 11 محصول در دانشگاه پیام نور لرستان مورد ارزیابی قرار گرفت که 2 محصول دانش بنیان اکنون در مرحله تجاری سازی قرار دارد.
رئیس دانشگاه پیام نور لرستان با بیان اینکه فضای فیزیکی مناسب برای فعالیت شرکت های دانش بنیان در این دانشگاه فراهم شده ادامه داد :درسال گذشته در جشنواره شرکت های دانش بنیان دانشگاه پیام نور لرستان رتبه چهارم کشوری را کسب کرد.
وی با بیان اینکه شورای کارآفرینی در این دانشگاه فعال شده است،اظهار کرد: در حال حاضر چهار شرکت دانش بینان در این دانشگاه فعال است و مرکز رشد پیام نور نورآباد نیز اولین مرکز رشد پیام نور در سطح کشور است.

** 17 هزار دانشجودر دانشگاه پیام نور لرستان در 85 رشته محل تحصیل می کنند
رئیس دانشگاه پیام نور لرستان با بیان اینکه 17هزار دانشجو در مراکز دانشگاهی پیام نور در این استان مشغول تحصیل هستند، گفت: در حال حاضر13 رشته کارشناسی ارشد در این دانشگاه فعال است و 2رشته تربیت بدنی گرایش مدیریت و زمین شناسی گرایش توپولوژی نیز پس از تایید دفتر گسترش وزارت علوم فعال خواهد شد.
به گفته ططری 126 عضو هیات علمی تمام وقت و 800 عضو هیات علمی سایر دانشگاه در این دانشگاه مشغول فعالیت هستند.

**30 تشکل دانشجویی در دانشگاه پیام نور لرستان فعالیت می کنند
وی با تاکید بر اینکه دانشگاه مبدا تحولات در سطح جامعه است،اظهار کرد: 30 تشکل دانشجویی در دانشگاه پیام نور لرستان فعالیت می کنند.
ططری افزود: کرسی های آزاداندیشی نیز در این دانشگاه فعال است.
آخرین اخبار و رویدادهای استان لرستان، ایران و جهان علاوه بر سایت ایرنا لرستان در کانال تلگرامی @irnalorestan نیز منتشر می شوند.
7274/6060
خبرنگار :مریم نریمانی**انتشاردهنده: محمد علیدوستی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.