به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین لرستان، نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی گفت : استخر شنای پلدختر پس ازگذشت 3 ماه که توسط وزیر ورزش و جوانان افتتاح شد، هنوز به بهره برداری نرسیده است .
سیدحمیدرضا کاظمی در گفت و گو با خبرنگار خبرآنلاین در پلدختر اظهار داشت: با توجه به این که استخر شنای پلدختر در یک آیین رسمی با حضور وزیر ورزش وجوانان ، مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح شد انتظار مردم این بود که فردای آن روز بتوانند از استخر استفاده کنند .
وی با اظهار تاسف افزود: یکسری موانع کوچک مانند وصل گاز به موتورخانه بهانه ای برای بهره برداری مردم از این پروژه شده که انتظار می رودمدیریت ورزش و جوانان استان و شهرستان سریع نسبت به راه اندازی استخراقدام کنند تا مردم از آن استفاده کنند .
نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در غیر این صورت موضوع را با وزیر ورزش و جوانان در میان خواهم گذاشت زیرا پسندیده و درست نیست.وزیر ورزش یک مملکت استخر شنای یک شهرستان را افتتاح کند اما با گذشت سه ماه مردم نتوانند از آن استفاده کنند .
کاظمی افزود: این گونه مسایل سوالاتی در ذهن مردم متبادر می سازد که مسئولان تنها به صورت نمادین پروژه ای را افتتاح می کنند بنابر این برای تعیین تکلیف استخر شنای پلدختر به مسئولان استان و شهرستان تذکر و اخطارمجدد می دهم یا در مجلس شورای اسلامی این تذکر را به وزیر ورزش و جوانان می دهم .
وی گفت: مردم یک شهرستان باید سه ماه به خاطر وصل پیچ گاز موتور خانهاستخر منتظر بمانند انتظار می رود با وجود منطقه گرمسیری در کوتاه ترین مدت مشکل استخر شنا حل شود .
نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی گفت: در غیر این صورت چنانچه به مانند سابق جوانی از این شهرستان در فصل گرما به خاطر شنا در رودخانه کشکان غرق شود بدانند نه خدا و مردم آنها را می بخشند و نه بنده و کوتاه نخواهم آمد.

 

 

46
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 626842
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.