نعمت‌الله دستیاری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در پلدختر اظهار داشت: 30 داوطلب در انتخابات شوراهای شهر و روستا در شهرستان  پلدختر رد صلاحیت شدند.

وی افزود: از این تعداد در شهر پلدختر دو نفر، در بخش مرکزی دو نفر در هیئت نظارت و 10 نفر در هیئت اجرایی و در بخش معمولان هشت نفر در هیئت نظارت و هشت نفر در هیت اجرایی رد صلاحیت شدند.

 فرماندار پلدختر عنوان کرد: از مجموع 616 نفر داوطلب ثبت نامی در پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در پلدختر‌، 38 داوطلب در شهر پلدختر 26داوطلب در شهر معمولان، 279 داوطلب در بخش مرکزی و 273 داوطلب در بخش معمولان بوده که در شهر پلدختر تعداد یک نفر و در بخش معمولان چهار نفر انصراف داده‌اند‌.

وی بیان کرد:هیئت‌های نظارت از 25 فروردین ماه روند رسیدگی به صلاحیت داوطلبان را آغاز کردند که پس از اخذ استعلامات چهارگانه و در راستای رهنمودهای مقام معظم رهبری مبنی بر رعایت قانون تلاش کردند حقی از فردی ضایع نشود.

دستیاری گفت: 31 فروردین اسامی افراد تأیید صلاحیت شده از سوی هیئت‌های نظارت بخش و شهرستان به فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها اعلام شد که در نهایت 581 نفر از مجموع 616 نفر داوطلب تأیید صلاحیت شدند.

وی تصریح کرد: داوطلبانی که رد صلاحیت شده‌اند می‌توانند از تاریخ سوم تا ششم اردیبهشت ماه جاری شکایت خود را جهت بررسی به هیئت نظارت استان ارائه دهند.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 625619
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.