به گزارش خبرنگار ایرنا حبیب الله خجسته پور شنبه در نشست مشترک اعضای ستاد انتخابات استان لرستان و شهرستان سلسله در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان افزود: با هر موضوعی که امنیت انتخابات را به هر نحوی مخدوش کند برخورد جدی می شود لذا اعضای ستاد انتخابات باید تامین امنیت را از اولویت های اصلی کاری خود بدانند.
وی با تاکید بر اینکه تمام مجریان برگزاری انتخابات باید به دور از هرگونه گرایش و تفکر سیاسی برای برگزاری سالم انتخابات تلاش کنند، اظهار کرد: برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند، سبب حضور گسترده مردم پای صندوق های اخذ رای می شود.
رئیس ستاد انتخابات لرستان افزود: با رعایت قانون و بی طرفی اعضای ستادها و جلب اعتماد مردم شاهد مشارکت باشکوه و با حضور حداکثری مردم خواهیم بود.

** 122 شعبه ثابت و سیار برای اخذ رای در شهرستان سلسله در نظر گرفته شده است
فرماندار سلسله نیز در این نشست با بیان اینکه 122 شعبه ثابت و سیار برای جمع آوری آرای مردم در شهرستان سلسله در نظر گرفته شده است، گفت: 93 شعبه از این تعداد در بخش مرکزی و 29 شعبه در بخش فیروزآباد قرار دارند که 32 شعبه در شهر الشتر، چهار شعبه در شهر فیروزآباد، 61 شعبه روستایی بخش مرکزی و 25 شعبه روستایی بخش فیروزآباد کار اخذ رای را بر عهده خواهند داشت.
قدرت الله فلاح نژاد افزود: 30 جایگاه در سطح شهرستان برای تبلیغات نامزدهای انتخاباتی در نظر گرفته شده و در روز برگزاری انتخابات نیز تیم هایی در سطح شهرستان برای تهیه مستند فعال خواهند بود.
وی با تاکید بر اینکه در خیابان های اصلی و پر تردد تبلیغات تا شعاع 30 متر ممنوع است، عنوان کرد: در حال حاضر 60 نقطه روستایی در سطح شهرستان فاقد امکانات مخابراتی مناسب هستند که ضروری است مشکلات این نقاط برطرف شوند.
پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری 29 اردیبهشت همزمان با سراسر کشور درشهرستان سلسله نیز برگزار می شوند.
7265/3022
خبرنگار: زهرا جمشیدی نسب ** انتشاردهنده: احسان کردی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.