به گزارش ایرنا آیت الله سید احمد میرعمادی روز پنجشنبه در کنفرانس بین المللی فرصت های سرمایه گذاری در استان لرستان که در دانشگاه لرستان در حال برگزاری است، افزود: تجربه نشان داده است سخت ترین کارها را با روحیه جهادی می توان در کشور به ثمر رسانید که می توان به پیشرفت های هسته ای و پزشکی در این زمینه اشاره کرد.
وی اظهار کرد: اقتصاد مقاومتی مجموعه ای از برنامه ها و سیاست هاست که لازمه تحقق آن مدیران انقلابی و تلاشگری است که در نظام اسلامی کم نیستند.
وی برنامه محوری، مدیریت کارآمد اجرایی، رعایت فرهنگ دینی و اصیل کار با اسوه های کاملی مانند امام علی(ع) را از مبانی اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: حمایت از تولید کنندگان و سرمایه گذاران با زیر بخش هایی چون تامین امنیت سرمایه گذاران و همراهی و همکاری مردم و مسئولان برای تحقق اقتصاد مقاومتی ضروری است.
نماینده ولی فقیه در لرستان این استان را از امن ترین استان های کشور خواند و افزود: امنیت کاملی برای حضور سرمایه گذاران در لرستان فراهم است.
وی با با بیان اینکه مردم لرستان با روحیه قدرشناسی لایق خدمت و پیشرفت هستند، اظهار کرد: مسئولان لرستان به محوریت استاندار لرستان همواره مشوق و فراهم کننده حضور سرمایه گذاران در لرستان بوده اند.
آیت الله میرعمادی اظهار کرد: پاداش خادمان مردم و کسانی که با ایجاد شغل و دستگیری مردم از مال خود مایه می گذارند نزد خداوند والا و محفوظ است.
وی افزود: مساله کار و تلاش یکی از ویژگی هایی است که در فرهنگ دینی و اسلامی مورد تاکید قرار دارد و به عنوان عامل اصلی حفظ هویت دینی نیز محسوب می شود.
1920/3022
خبرنگاران: بهزاد سلاح ورزی و مهری میر دریکوند ** انتشاردهنده: احسان کردی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.