محسن صیرفی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: اگرچه این بیمارستان آیت الله بروجردی به طور کامل به دانشگاه علوم پزشکی لرستان تحویل داده نشده ولی به منظور فراهم شدن بسترلازم برای برخورداری شهروندان بروجردی ازامکانات این بیمارستان کارنصب تجهیزات آن آغاز شده است.
وی اظهار کرد: وزارت بهداشت و درمان برای تهیه این میزان از تجهیزات 500 میلیارد ریال هزینه نموده وآمادگی خود را نیز برای تامین تجهیزات بیشتراعلام کرده است.
رئیس شبکه بهداشت بروجرد بیان کرد: تجهیزات اتاق عمل، بخش icu وnicu، بخش زایشگاه، داخلی، اطفال، درمانگاه وآزمایشگاه هم اکنون در حال نصب است.
وی ادامه داد: با تحویل آسانسورها و نیزمرتب شدن طبقات فوقانی این بیمارستان کارنصب تجهیزات بیمارستانی از سرعت بیشتری برخوردارخواهد شد.
رئیس شبکه بهداشت بروجرد گفت: در صورت نصب تجهیزات بیمارستان آیت الله بروجردی این مرکز درمانی در نیمه اردیبهشت ماه به بهره برداری می رسد.
بیمارستان230تختخوابی آیت الله بروجردی یکی از مراکز درمانی پیشرفته کشوراست که دارای چهار بخش تخصصی داخلی، جراحی، زنان و زایمان و کودکان بوده و شامل 6 اتاق عمل مجهز، 20 تخت اورژانس، 11 تخت دیالیز و بخش تصویربرداری رادیولوژی و سونوگرافی می باشد.
عملیات احداث بیمارستان آیت الله العظمی بروجردی از سال 1385 در پنج طبقه با مساحت 19 هزار مترمربع در حال ساخت است.
6052/7273
خبرنگار: آمنه صارمی** انتشاردهنده: مقداد بهاروند احمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.