به گزارش خبرآنلاین لرستان ،آیین افتتاح فاز دوم راهدارخانه مورزرین با حضور نماینده مردم شهرستان الیگودرز در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان و جمعی از مدیران و مسئولان این شهرستان برگزار شد.

مدیر کل راهداری استان در این مراسم ضمن ارائه گزارشی از وضعیت نگهداری راه ها و حوزه حمل و نقل استان افزود: با وجود این که بیشتر تیم کاری ما متشکل از نیروهای جوان است، خوشبختانه با کمترین چالش در حوزه راهداری زمستانی مواجه شدیم و در این مدت کوتاه پس از ادغام تلاش کردیم خدمات مناسبی به مردم ارائه دهیم.

زندی‌فر با بیان اهم برنامه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در سال ۹۶ تصریح کرد: احداث ساختمان جدید پاسگاه پلیس راه ، ایجاد نمایندگی در شول آباد و احداث دو راهدارخانه مجهز در مناطق مرگسر و چالشیر از جمله اقدامات این اداره کل در شهرستان الیگودرز است.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی هم با قدردانی از خدمات راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان خواستار توجه بیشتر این اداره کل نسبت به اصلاح نقاط پرتصادف و ساماندهی حمل و نقل در این شهرستان شد. خدابخشی نیز اظهار داشت: شهرستان الیگودرز از نظر وسعت پهناورترین شهرستان استان است و دغدغه و مطالبه مردم این شهرستان بهبود وضعیت جاده هاست.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به توپوگرافی خاص شهرستان و مشکلات تردد روستانشینان بویژه در فصل زمستان تصریح کرد: اختصاص و استقرار یک دستگاه برف خور، یک دستگاه نمکپاش و یک دستگاه خودرو سبک برای شهرستان الیگودرز از اهم مطالبات مردم منطقه است. بازدید از چهار خطه الیگودرز به خمین و جاده جدید الاحداث الیگودرز به شول آباد به منظور بررسی و شناسایی مسایل و مشکلات ایمنی این دو محور از دیگر برنامه های امروز نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی و مهندس زندی‌فر مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان لرستان بود.

شایان ذکر است معاون راهداری اداره کل، مدیرکل غله استان، فرمانده پلیس راه شهرستان الیگودرز و تعدادی از مدیران و مسئولان شهرستان نیز در این مراسم حضور داشتند.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 623339
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.