به گزارش ایرنا،نعمت الله دستیاری روز چهارشنبه درجلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان پلدختر اظهار کرد:مشکل زمین مسکونی فرهنگیان از زمانی آغاز شده که کاری در گذشته بدون کارشناسی و مکان یابی مناسب انجام شده است.
وی افزود: در جلسه ای که هفته آینده به صورت اختصاصی با حضور استاندار لرستان برگزار می شود به این موضوع پرداخته می شود.
فرماندار پلدختر همچنین گفت: فلسفه تشکیل شورای آموزش و پرورش استفاده از ظرفیت ها و مشارکت دادن مردم در سیاست گذاری های نظام تعلیم و تربیت است.
دستیاری افزود: آموزش و پرورش رسالت خطیری دارد و ساختن انسان مسوول و پاسخگو تاکید موکد دین مبین اسلام است.
فرماندار پلدختر گفت: اگر امروز مقام معظم رهبری تاکید فراوان بر اقتصاد مقاومتی دارند نشان از این است که رویکرد دشمنان ما در حوزه های مختلف تغییر کرده است.
مدیر آموزش و پرورش پلدختر نیز گفت: 12 اردیبهشت به مناسبت روز معلم برنامه هایی در نظر گرفته شده که دو نفر از معلمان نمونه شهرستان به استان معرفی و از هفت نفر معلم نمونه در شهرستان تجلیل می شود.
علیرضا افتخاری افزود: در این مراسم که در کانون رشد برگزار می شود از خانواده شهدای فرهنگی شهرستان پلدختر تجلیل خواهد شد.
وی بیان کرد:در شهرستان پلدختر در سال تحصیلی گذشته 38 درصد دانش آموزان پایه چهارم در کنکور سراسری پذیرفته شده اند و 14 نفرنیز در رشته پزشکی و رشته های وابسته به آن قبول شدند.
مدیر آموزش و پرورش پلدختر با بیان این که تعداد دانش آموزان پذیرفته شده در رشته پزشکی در سال تحصیلی گذشته در شهرستان هفت نفر بوده است ، گفت: این رقم نسبت به سال گذشته 100 درصد افزایش نشان می دهد.
10 هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصلی در شهرستان پلدختر مشغول تحصیل هستند.
آخرین اخبار و رویدادهای استان لرستان، ایران و جهان علاوه بر سایت ایرنا لرستان در کانال تلگرامی irnalorestan@ نیز منتشر می شود.
7272/6060
خبرنگار: فاطمه مهرابی**انتشاردهنده: محمد علیدوستی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.