به گزارش ایرنا، حمیدرضا کرموند روز چهارشنبه در دیدار با رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی لرستان افزود: امسال 150 میلیارد ریال برای آبرسانی به شهرهای استان در نظرگرفته شده است.
به گفته وی سال گذشته عملیات اجرایی طرح انتقال آب کاکارضا ، آبرسانی به رومشکان ، پروژه آبرسانی درب گنبد کوهدشت و طرح های های تصفیه خانه فاضلاب الیگودرز و خرم آباد به اتمام رسید و مورد بهره برداری قرار گرفتند.
به گفته وی تا هفته دولت امسال نیز شبکه فاضلاب منطقه ماسور خرم آباد به بهره برداری می سد.
وی با نامناسب خواندن زیرساخت های فاضلاب در شهرهای لرستان افزود: در فروردین ماه سال جاری عملیات اجرایی تصفیه خانه فاضلاب شهرستان های دورود و کوهدشت آغاز شده و تا نیمه اردیبهشت ماه عملیات اجرایی تصفیه خانه های فاضلاب ازنا، الشتر و نورآباد نیز آغاز خواهد شد.
کرموند با بیان این که اجرای این طرح ها نیاز به 2هزار میلیارد ریال اعتبار دارد ، اظهار کرد: علی رغم الزامات قانونی برای پیمانکاران سه پروژه از طرح ها عمرانی به پیمانکاران بومی واگذار شده است.
مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان لرستان گفت: با توجه به اجرای این پروژه ها تا سه سال آینده بخش مفیدی از مشکلات در شبکه زیرساخت های استان برطرف خواهد شد.
وی اضافه کرد: هوشمند سازی قرائت کنتور، نظارت هوشمند بر پروژه ها و نصب انشعابات هوشمند در سال جدید از دیگر برنامه های شرکت آب و فاضلاب استان لرستان است.
3210/6060
خبرنگار: محمد یاراحمدی**انتشاردهنده:محمد علیدوستی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.