قدرت اله سعادتی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بروجرد با تشریح آخرین وضعیت اقدامات انجام‌شده برای بازنشسته شدن کارگران در انتظار بازنشستگی شهرداری بروجرد اظهار داشت: روند بازنشستگی کارگران شهرداری بروجرد در حال انجام است و به‌زودی تعدادی از این کارگران به خانواده تأمین اجتماعی ملحق می‌شوند.

وی افزود: حدود 200 کارگر شهرداری بروجرد که از مدت‌ها پیش در انتظار بازنشستگی بوده و سال‌های خدمت خود را پرکرده‌اند با هماهنگی‌های صورت گرفته تا روزهای آینده به‌صورت قطعی بازنشسته خواهند شد.

رئیس سازمان تأمین اجتماعی بروجرد در رابطه با بدهی شهرداری بروجرد به این سازمان نیز عنوان کرد: شهرداری بروجرد همچنان در حدود 35 میلیارد تومان به سازمان تأمین اجتماعی بدهکار است و تاکنون با تهاتر تنها یک قطعه زمین در خیابان مدرس حدود پنج و نیم میلیارد تومان از این بدهی برای پرداخت محاسبه‌شده است.

وی  بیان کرد: دیگر املاک پیشنهادشده برای تهاتر به سازمان تأمین اجتماعی موردتوافق قرار نگرفته و بدهی شهرداری بروجرد به این سازمان همچنان به قوت خود باقی است اما تلاش می‌شود تا از راه‌های ممکن کارگران این نهاد کمترین آسیب را متحمل شوند.

به گزارش تسنیم، با تشدید بحران درآمدی در شهرداری بروجرد و افزایش بدهی‌های این نهاد به سازمان تأمین اجتماعی بیش از 200 کارگر این نهاد در انتظار بازنشستی بودند و شهرداری توان پرداخت حق سه درصد بیمه آن‌ها برای بازنشسته شدن را نداشت.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 621837
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.