به گزارش ایرنا حبیب‌الله خجسته پور روز سه شنبه در آیین رژه نیروهای مسلح ارتش در خرم آباد افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران علاوه بر اینکه مظهر اقتدار ملی است ،مظهر نظم و انضباط به شمار می‌رود.
به گفته وی ارتش جمهوری اسلامی نیرویی الهی است که آموزه‌های دینی را سرلوحه خود قرار داده و در همه زمینه‌های رزمی و دفاعی در این مملکت با بهره‌گیری از فرمایشات مقام معظم رهبری و پشتیبانی مردم، نظم و انضباط را سرلوحه کار خود قرار داده است
وی با بیان اینکه ارتش نیرویی مردمی و فراجناحی که برای همه مردم سرافراز ایران اسلامی خدمت می‌کند ، گفت: اگر امروز در این دریای پرتلاطم منطقه شاهد جزیره‌ای باثبات و امن هستیم حاصل وجود رهبری نظام، نیروهای نظامی و انتظامی مقتدر و پشتیبانی و همراهی مردم سرافراز ایران اسلامی است که امیدواریم در سایه این وحدت هر روز بر اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران افزوده شود.
فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 84 خرم‌آباد نیز در سخنانی گفت: 29 فروردین سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران و گرامیداشت حماسه‌آفرینی نیروهای مسلح است که امام خمینی(ره) این روز را به نام روز ارتش نام‌گذاری کردند.
امیر علیرضا بهرامی ادامه داد: امام خمینی(ره) زنده کننده ارتش است، ما ارتشی هستیم که به شعاری که در دوران انقلاب اسلامی با عنوان 'ارتش فدای ملت، ملت پناه ارتش' پایبندیم و این شعار در تاروپود همه ارتشیان نهفته است.
وی افزود: : ما ارتشیان افتخار می‌کنیم فدایی یک ملت باشیم و این شعار را عملاً از دوران هشت سال دفاع مقدس با تقدیم 48 هزار شهید گلگون‌کفن به‌ نظام مقدس جمهوری اسلامی و به پیشگاه این ملت قهرمان اثبات کرده‌ایم.
به مناسبت 29 فروردین، سالروز بزرگداشت ارتش جمهوری اسلامی ایران مراسم رژه نیروهای مسلح صبح امروز در استان لرستان برگزار شد.
در این مراسم نیروهای ارتش استان لرستان ضمن برپایی رژه‌ای هماهنگ، گوشه‌هایی از توانمندی‌های نظامی خود را به نمایش گذاشتند.
3210/6060
خبرنگار: محمد یاراحمدی**انتشاردهنده: محمد علیدوستی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.