به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد حبیب‌الله خجسته پور صبح امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح ارتش استان لرستان ضمن تبریک روز ارتش جمهوری اسلامی اظهار داشت: امیدواریم همچنان شاهد سلامتی، پیروزی و سربلندی همه مردم ایران با هدایت و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری و الهام گرفته از آموزه‌های دینی باشیم.

وی بابیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران علاوه بر اینکه مظهر اقتدار ملی است مظهر نظم و انضباط به شمار می‌رود افزود: ارتش نیرویی الهی است که آموزه‌های دینی را سرلوحه خود قرار داده و در همه زمینه‌های رزمی و دفاعی در این مملکت با بهره‌گیری از فرمایشات مقام معظم رهبری و پشتیبانی مردم، نظم و انضباط را سرلوحه کار خود قرار داده است.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار لرستان عنوان کرد: ارتش مصداق حدیث امام علی(ع) هم تقوای الهی را پیشه گرفته و هم نظم و انضباط را سرلوحه کار خود قرار داده است، ارتش نیرویی مردمی و فراجناحی که برای همه مردم سرافراز ایران اسلامی خدمت می‌کند.

وی بیان کرد: ارتش بر مبنای راهکارهایی که فرماندهی کل قوا ترسیم نموده در راستای دکترین نظامی ایران اسلامی که دکترین جنگ نیست بلکه دکترین صلح و ثبات است قدم برمی‌دارد و امروز نه‌تنها نقطه اتکای ایران اسلامی است بلکه نقطه اتکایی برای صلح و ثبات منطقه و خاورمیانه به شمار می‌رود.

خجسته پور تصریح کرد: اگر امروز در این دریای پرتلاطم منطقه شاهد جزیره‌ای باثبات و امن هستیم حاصل وجود رهبری نظام، نیروهای نظامی و انتظامی مقتدر و پشتیبانی و همراهی مردم سرافراز ایران اسلامی است که امیدواریم در سایه این وحدت هرروز بر اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران افزوده شود.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 620677
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.