به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد به مناسبت 29 فروردین، سالروز بزرگداشت ارتش جمهوری اسلامی ایران مراسم رژه نیروهای مسلح صبح امروز در استان لرستان برگزار شد.

رژه نیروهای مسلح ارتش استان لرستان از محل میدان کریم‌خان زند در خرم‌آباد آغازشد و فرماندهان ارشد نظامی، نماینده ولی فقیه در استان لرستان و معاون سیاسی، امنیتی استاندار لرستان نیز در این مراسم حاضر شدند.

در این مراسم نیروهای ارتش استان لرستان ضمن برپایی رژه‌ای هماهنگ، گوشه‌هایی از توانمندی‌های نظامی خود را به نمایش گذاشتند.

علیرضا بهرامی فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 84 خرم‌آباد در این مراسم اظهار داشت: 29 فروردین سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران و گرامیداشت حماسه‌آفرینی نیروهای مسلح است که امام خمینی(ره) این روز را به نام ارتش نام‌گذاری کردند.

وی افزود: امام خمینی(ره) زنده کننده ارتش است، ما ارتشی هستیم که به شعاری که در دوران انقلاب اسلامی با عنوان "ارتش فدای ملت، ملت پناه ارتش" پایبندیم و این شعار در تاروپود همه ارتشیان نهفته است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 84 خرم‌آباد عنوان کرد: ما ارتشیان افتخار می‌کنیم فدایی یک ملت باشیم و این شعار را عملاً از دوران هشت سال دفاع مقدس با تقدیم 48 هزار شهید گلگون‌کفن به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی و به پیشگاه این ملت قهرمان اثبات کرده‌ایم.

انتهای پیام/

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 620533
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.