به گزارش خبرآنلاین لرستان ،جدال سخت ونفسگیر دو تیم قدیمی استقلال اهواز وخیبر خرم آباد در ورزشگاه پیر شهر اهواز با یک گل به سود خیبر به پایان رسید.

در این دیدار شاگردان داود حقدوست که با توجه به احتیاج مبرم به سه امتیاز بازی با یک ترکیب کاملا هجومی به مصاف حریف قدیمی ودیرینه خود رفت .

در این دیدار در نیمه اول خیبر علیرغم حملات فراوان وبازی هجومی نتوانست دروازه میزبان خود را بازی کند . اما با ارائه نمایش خوب وزیبا وبازی شناور ،پویا عالیخانی ومهدی عبدی در میانه میدان وتکنیک خوب حسین بهاروند،امیر منصوریان ومسعود ستاری در جناحین عملا بازی را در اختیار داشت وبارها موقعیت گلزنی را با درخشش دروازبان استقلال از دست داد . ضمن اینکه بازی جوانمردانه بازیکنان استقلال که با توجه به سقوط بازی خوبی را به نمایش گذاشتند قابل تقدیر بود.

در نیمه اول در دقایق 22،32و46حسین بهاروند،مهدی عبدی ومحسن دوستان می توانستند خیبر را به گل برسانند که درخشش دروازبان حریف وکم شانسی بازیکنان خیبر مانع از گلزنی این تیم شد .

در نیمه دوم تیم خیبر در دقیقه 72روی خطای مدافع استقلال بر روی مهدی عبدی به یک پنالتی رسد که پویا عالیخانی با ضربه ای دقیق ودیدنی دور از دسترس دروازه بان دروازه ابی های اهواز را باز کرد وشادی را به اردو خیبر آورد .

در ادامه خیبر با استفاده از میدانداری پویا عالیخانی ومهدی عبدی وبازی خوب فرزاد بهاری ووحید همراز در دفاع عملا بازی را در دست گرفت تا با این سه امتیاز ارزشمند بیش از پیش به ماندن در لیگ دسته اول امیدوار شود .

قضاوت بازی بر عهده کمیل غلامی با کمک حسین مرادی و حامد تازه پوربود که داوران جوان بازی را به خوبی قضاوت کردند .

ترکیب استقلال اهواز : مجتبی عزیزی، جابر یوسفی ، داوود شهویی ،محمد حق شناس، حسن معاوی ، پدرام اردلانی، محمد معادی ،محمدجواد کردونی ، محمدرضا حسنی ،حمید جوفی و هادی دغاغله سرمربی حمیدرضا بابایی

ترکیب خیبر خرم آباد :مهیار احمد خانی، فرزاد بهاری، محسن طرحانی ،امیر منصوریان ،وحید همراز ، علی صدرا (25احمد جعفری )، پویا عا لیخانی، مسعود ستاری ، مهدی عبدی - حسین بهاروند(فرشاد امامی 85)، محسن دوستان (شهاب دارایی 75)

سرمربی: داوود حقدوست

 

۴۶
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 620180
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.