به گزارش خبرنگار ایرنا امیرسرتیپ دوم اکبر زراوه روز دوشنبه در دیدار نیروهای مسلح شهرستان بروجرد با امام جمعه این شهرستان که به مناسبت روز ارتش برگزار شد افزود: امام خمینی(ره) با نامگذاری 29 فروردین به نام روز ارتش خط بطلان محکمی به تفکراتی که ارتش را از بدنه ملت جدا می دیدند زد.
به گفته وی ارتش در قبل از انقلاب به وسیله 60 هزار مستشار آمریکایی اداره می شد که کلید واژه های اصلی نظامی کشور را در اختیار داشت.
وی اظهار کرد: هدف ارتش در زمان طاغوت حفظ رژیم پهلوی و سلطه بیگانگان بر ایران اسلامی بود ولی نیروهای انقلابی و مردمی که در بدنه این نهاد انقلابی وجود داشته به فرمان ولایت فقیه لبیک گفته و با پیوستن به انقلابیون رژیم شاهنشاهی را شکست دادند.
فرمانده پادگان مهندسی بروجرد اضافه کرد: امروزنیزارتش جمهوری اسلامی ایران به همراه دیگر نیروهای مسلح کشورگوش به فرمان فرماندهی کل قوا امنیت واقتدار را برای ملت به ارمغان آورده اند.
امیر زراوه بیان کرد: نیروهای مسلح ایران اسلامی با اقتدار فراوان مرزهای میهن اسلامی را رصد می کنند.
وی افزود: نیروهای مسلح مقتدرهر تهدیدی و تعرضی که در خیال دشمن نقش ببندد را با شدید ترین نحو پاسخ خواهد داد.
فرمانده پادگان مهندسی بروجرد با اشاره به رشادت های رزمندگان اسلام در دروان دفاع مقدس گفت: هشت سال جنگ تحمیلی یک گنج و تجربه بزرگ برای کشورمحسوب می شود و نباید فراموش کرد که این امنیت و اقتدارامروز نظام را مرهون خون پاک شهیدان و جانبازی ایثارگران وآزادگان است.
7190 /7273
خبرنگار: علیرضا سلیمانی روزبهانی** انتشاردهنده: مقداد بهاروند احمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.