به گزارش خبرنگارایرنا علی کورانی فرروز شنبه درجلسه بررسی روند اجرای طرح پست 230 کیلو ولت بروجرد که با حضور مدیرعامل برق منطقه ای باختر در فرمانداری برگزارشد افزود: تولید و اشتغال یکی از مهمترین برنامه های مسئولان دستگاه های اجرایی است و تحقق این مهم نیز یکی از نیازهای ضروری کشورمحسوب می شود.
وی اظهار کرد:عملی شدن شعاراقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نیازمند مدیرانی انقلابی و ریسک پذیر است تا با مدیریت جهادی صنایع تولیدی نیمه فعال وراکد را احیا کنند.
فرماندار بروجرد اضافه کرد: درشهرستان بروجرد ظرفیت های خوبی در حوزه های مختلف برای سرمایه گذاری وجود دارد که باید زیرساخت ها را نیز برای این مهم مهیا کنیم.
کورانی فر بیان کرد: یکی از زیر ساخت های مورد نیاز در سرمایه گذاری تامین برق پایداراست که با توجه به احداث پست 230 کیلو ولت بروجرد این مهم ایجاد خواهد شد.
نماینده مردم بروجرد واشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: برای رفع مشکل برق صنایع احداث پست 230 کیلو ولت یک ضرورت جدی است.
عباس گودرزی افزود: دستیابی به برق پایدار و همیشگی می تواند راه ورود سرمایه گذاران به شهرستان بروجرد را باز کند و این مهم با احداث پست برق 230 کیلو ولت عملی خواهد شد.
وی اظهار کرد: پیگیری های لازم را برای تسریع دراحداث این پست برق را انجام خواهیم داد و راه را برای رفع مشکل برق صنایع هموارخواهیم کرد.
7273/7190
خبرنگار: علیرضا سلیمانی روزبهانی** انتشاردهنده: مقداد بهاروند احمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.