به گزارش خبرانلاین لرستان ،علاءالدین بروجردی در جلسه بررسی آخرین وضعیت بیمارستان آیت‌الله بروجردی بیان کرد: این پروژه مطالبه چندین ساله مردم بروجرد در رابطه با وضعیت بهداشت و درمان شهرستان است.

وی اضافه کرد: استاندار جلسات منظم پیگیری در این خصوص داشتند و تلاش زیادی برای به نتیجه رسیدن این پروژه انجام دادند.
بروجردی ادامه داد: آموزشی شدن این بیمارستان مقداری پروتکل الحاقی و اضافی می‎خواهد تا با عنوان طرح تکمیلی، این پروژه کامل شود.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: این بیمارستان یکی از مطالبات اصلی مردم است و چون بروجرد شهری دانشگاهی است استفاده از این بیمارستان برای مباحث آموزشی، گذراندن دوره دانشجویان و جذب پزشکان متخصص حائز اهمیت است.

وی با اشاره به شعار سال ادامه داد: در سالجاری جنس ایرانی مصرف شود چراکه لازمه تولید و اشتغال این است که پیچ و مهره‎های واردات را سفت کنیم و صادرات و تولید را تقویت کنیم.

بروجردی یادآور شد: برای تخت‎های بیمارستانی و سازه‎های این بیمارستان از تولیدات داخلی استفاده می‎شود و استاندارهای لازم در ملزوماتی که عمر آن محصولات را بیشتر می‎کند اشتفاده شود.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: یک برنامه زمانبندی شده برای افتتاح داشته باشیم و قبل ماه مبارک رمضان بیمارستان آیت‌الله بروجردی افتتاح شود.

در ادامه، گودرزی، دیگر نماینده مردم شهرستان بروجرد در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: این بیمارستان بستر ساز سلامت بوده و حداقل حقوق شهروندی است.

وی ادامه داد: این بیمارستان امیدواریم طلیعه تحول در وضعیت بهداشتی شهرستان شود و یک عزم راسخ و همدلی مضاعف می‎خواهد که بروجرد به سمت وضعیت ایده‎آل حرکت کند.

این نماینده یادآور شد: در ادامه این بیمارستان و بحث بهداشت و درمان شهرستان بخش خصوصی وارد شود و بستر آن هم فراهم است.

گودرزی افزود: این بیمارستان نمی‎تواند تمام نیازهای بهداشت و درمان شهرستان را حل کند اما افتتاح این پروژه را یک فرصت می‎دانیم.

نماینده مردم شهرستان بروجرد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این بیمارستان 25 درصد در سال گذشته پیشرفت فیزیکی داشته و لازم است به سرانجام برسد.

وی یادآور شد: آفت افتتاح فاز به فاز از سر این پروژه برداشته شود و تمام بیمارستان به بهره‎برداری برسد.

گودرزی خاطرنشان کرد: مشکل بحث آموزشی این پروژه این است که ما حتما دانشگاه علوم پزشکی داشته باشیم و پیگیری‎های تو در تو دارد و لازم است مسئولان کشوری این بحث را به سرانجام برسند.

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 616007
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.