به گزارش خبرنگار ایرنا علاالدین بروجردی روزجمعه در جلسه بررسی روند احداث وتکمیل بیمارستان آیت الله بروجردی که با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و استاندار لرستان در محل این بیمارستان برگزار شد افزود: با توجه به سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال لازم است که از تولیدات با استاندارد کامل و با کیفیت داخلی در امر ساخت و ساز و تجهیزات بیمارستان استفاده شود.
وی با اشاره به اینکه استفاده از تجهیزات و محصولات با کیفیت داخلی به تولید و اشتغال کشور کمک می کند بیان کرد: توجه به این مهم نیز در راه اندازی وبهره برداری از بیمارستان آیت الله بروجردی موثر بوده واز اتلاف وقت در خرید و وارد کردن محصولات خارجی نیز جلوگیری می کند.
نماینده مردم بروجرد واشترنان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: اگر قرار است بیمارستان آیت الله بروجردی در اولین فرصت و بزودی افتتاح شود باید سختگیرانه وارد کار شده وبه این مهم نیز باید توجه شود که سرعت در کار وعجله برای افتتاح نباید به سیستم لطمه وارد کند.
بروجردی اضافه کرد: نمای بیرونی بیمارستان آیت الله بروجردی جلوه خاص خود را ندارد و باید در این رابطه تصمیمی خاصی گرفته شود تا این مهم اصلاح شده ونمای زیبنده و در خور شان مردم شهرستان بروجرد داشته باشد.
بیمارستان آیت الله بروجردی با 230 تخت دارای بخش های تخصصی داخلی، جراحی، زنان، زایمان، کودکان و نوزادان است که در پنج طبقه با مساحت 19 هزار مترمربع در حال ساخت است.
به گزارش خبرنگار ایرنا در پایان این جلسه معاون وزیر راه و شهر سازی، استاندار لرستان، فرماندار بروجرد ونمایندگان مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی وجمعی از مدیران استانی وشهرستانی از بخش های مختلف بیمارستان آیت الله بروجردی بازدید کردند.
7190
خبرنگار: علیرضا سلیمانی روز بهانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.