مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان گفت: دولت تدبیر و امید نگاهی عمیق به فرهنگ و هنر دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حنان مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان که در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه این استان سخن می گفت، عملکرد خود را در دو بخش به تشریح رویکردها و عملکرد دولت در مورد مسائل فرهنگی و هنری و پرسش و پاسخ با اصحاب رسانه مطرح کرد.

وی بحث خود را با ذکر این نکته که: خوشحال هستم در دولتی که مورد تایید عقلای کشور و نظام است سکان دار فرهنگ و هنر شده ام، آغاز کرد.

دکتر حنان در ادامه افزود: خوشبختانه اندیشمندان کشور این دولت را به دور از هرگونه تعصب جناحی از ابتدا حمایت کردند و ما کماکان شاهد این حمایت ها هستیم.

ایشان با بیان این که ما این روزها شاهد تهاجمات و حمله های زیادی به دولت از سوی کسانی که مصلحت فردی و جناحی را بر مصلحت نظام ترجیح می دهند، هستیم تاکید کرد: این حمله ها و تهاجمات نشات گرفته از تفکرات افراطی است و متاسفانه این تفکرات در طول تاریخ اسلام بوده و هستند.

حنان ادامه داد: نگاه دولت تدبیر و امید به مسائل مختلف نگاهی مثبت و عقلانی است و تنها با نگاه عقلانی و اعتدال می توان واقعیات را دید، تغییر کرد و به دنبال آرمان ها بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یکی از آسیب های مهم درمسائل فرهنگی را عدم شفافیت بین مرزهای مسئولیت و اختیار دانست و گفت که نگاه این دولت به فرهنگ در همین راستا است.

وی توجه به تنوعات حوزه فرهنگ و هنر را یکی دیگر از رویکرد های این دولت بیان کرد و تلاش برای در نظر گرفتن ذائقه جوانان و مردم در عرصه های مختلف را از الزامات دانست و گفت: ما باید در همه  عرصه ها متناسب با این تنوع ها و تغییر ها پیش برویم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، دکتر حنان در بخش تشریح عملکرد دولت در رابطه با مسائل فرهنگی و هنری سخنان خود را به چهار بخش گزارش عملکرد فرهنگی، هنری، قرآنی و عمرانی یا زیرساخت های فرهنگی تفکیک کرد و گزارشی آماری در رابطه با هریک ارائه داد و درپایان جلسه به سئوال برخی از اصحاب رسانه و مطبوعات پاسخ داد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.