حمید بهاروند در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در پلدختر اظهار داشت: آب آشامیدنی 15 روستای مجتمع واشیان از توابع شهرستان پلدختر که به دلیل از کار افتادگی پمپ قطع‌ شده بود روز گذشته با تعویض این دستگاه دوباره وصل شد.

وی افزود: این اقدام با تلاش بی‌وقفه مدیریت و کارکنان شرکت آب و فاضلاب روستایی شهرستان پلدختر و تعویض الکتروموتور این مجتمع که از مدار خارج‌ شده بود انجام و آب آشامیدنی دوباره در مدار شبکه این روستاها قرار گرفت.

مدیر آب و فاضلاب روستایی شهرستان پلدختر عنوان کرد: شرکت آب و فاضلاب روستایی شهرستان پلدختر برای خرید یک دستگاه الکتروپمپ شناور و برقراری و وصل دوباره آب آشامیدنی این روستاها با دو هزار و 700 نفر جمعیت، مبلغ 200 میلیون ریال هزینه کرده است

وی بیان کرد: هم‌اکنون مسئله قطعی آب آشامیدنی 15 روستای تحت پوشش مجتمع واشیان پلدختر حل و مردم از آب شرب سالم و بهداشتی استفاده می‌کنند.

بهاروند تصریح کرد: پرداخت به‌موقع آب‌بها توسط مشترکان سبب خدمت‌رسانی بهتر و باکیفیت‌تر از سوی شرکت آب و فاضلاب روستایی شهرستان پلدختر می‌شود.

وی بر پرداخت به‌موقع مشترکان آبفار تأکید کرد و گفت: تأخیر و عدم پرداخت آب‌بها در مناطق روستایی یکی از مشکلاتی است که سبب کندی در وند خدمات‌رسانی می‌شود.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 614566
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.