بهزاد پشتدار - استاندار محترم و ورزش دوست،جناب مهندس بازوند‌ می گفت: روز بازی فوتبال  بود؛پسرک نوجوانی را بایک سبدتخمه در اطراف استادیوم و داخل استادیوم می بینم.، که یک چشمش به جریان بازی و نتیجه است وچشم دیگرش به فروختن تخمه ها تا شاید نان شبی یا خرج قلم و دفتری مهیاکند .پدر و پسری دست در دست هم باشتاب خیابان های بسته شده اطراف را می پیماید تا قبل از سود داور به تماشای بازی برسند. رانندگان تاکسی که از نقاط مختلف شهر فوتبال دوستان را برای تماشای بازی می رسانند و جمعیتی که پیاده به امید گذراندن ساعاتی برای اوقات فراغت ، در بین آنها پیشکسوتانی دیده می شدند که شاید در مسیر خانه تا ورزشگاه خاطرات گذشته و بازیکنی خودشان را مرور می کنند.صدای هورا،جیغ،شادی ...هزاران تماشاگر مشتاق.

امروز که این یادداشت را می نویسم حال تنها تیم دسته ی اولی استان و غرب کشور خوب نیست. در این سه هفته ی پایانی نیاز به یک همت و بسیج همگانی است تا آرزوهای اندک و کوچک کودکان و جوانان این خطه ی مظلوم بر باد نرود.

جناب مهندس همانطور که می دانید «علاج واقعه قبل وقوع باید کرد» از لحاظ اقتصادی اگر الان هزینه ای بشود تا تیم در لیگ حفظ شود بهتر است تا سال های بعد هزینه های هنگفت شود. امروز روز تسویه حساب نیست هر چند که بر کسی پوشیده نیست تا به امروز جنابعالی از تمام اختیارات و ظرفیت های موجود برای حمایت و بقای خیبر استفاده کرده اید .اما اهالی فوتبال و ورزش انتظار دارند در این هفته های پایانی بطور ویژه به اوضاع تیم خیبر رسیدگی کنید. چرا که ممکن است نوجوان تخمه فروش تخمه هایش بفروش نرود! از کجا میدانیم که در آینده ی نزدیک وحید امیری ها و بیرانوند های دیگری در حال نشو و نما نباشند.

46

جناب استاندار حتما خوب می دانید حال بازیکنی را که روزی دو جلسه تمرین می کند و با جیب خالی تا منزل پیاده می رود.این جوان ها گناهشان اینست که عاشق مردم و شهر و دیارشان هستند. براستی آیا اینها و فوتبال وسیله ای نیستند تا برای لحظاتی اوقات فراغت و مکانی برای تخلیه انرژی جوانان را بوجود می آورند؟ مگر نه اینست که «هزینه در ورزش سرمایه‌گذاری برای آیندگان است ؟

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 614564
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.