علی آشتاب روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود:با توجه به نام گذاری امسال با عنوان سال اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال با بهره گیری از توان دستگاه ها اجرایی، دانشگاهها ، بانک ها ، بخش خصوصی و عوامل موثر در تولید، سند سرمایه گذاری تولید و اشتغال برای استان تعریف شده که تا نیمه اردیبشهت ماه تدوین می شود.
وی با بیان اینکه این سند در قالب سه کمیته دنبال می شود اظهار کرد: کمیته تولید زیر نظر معاونت اقتصادی استانداری، کمیته سرمایه گذاری زیر نظر دفتر جذب و حمایت سرمایه گذاری استانداری و کمیته اشتغال زیر نظر اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی تدوین می شود.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان همچنین گفت:در این سند سرمایه گذاری 60 هزار میلیارد ریالی در استان پیش بینی شده که به نوعی برنامه های دستگاه های اجرایی مختلف در راستای تحقق این سند ، مشخص شده است و در جلسات کارگروه اشتغال نیز دنبال خواهد شد.
به گفته وی این اقدام در راستای کمک به رونق تولید در استان صورت می گیرد که بدون شک در ایجاد اشتغال و توسعه سرمایه گذاری می تواند تحرکی در استان ایجاد کند.
آشتاب با بیان ارتباط سرمایه گذاری و رفاه در استان گفت: سرمایه گذاری باعث رونق تولید می شود و رونق تولید افزایش اشتغال را بدنبال دارد و اشتغال با افزایش درآمد ، رفاه و آسایش مردم را در پی خواهد داشت.
1920/6060
خبرنگار:مهری دریکوند**انتشاردهنده: محمد علیدوستی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.