در ادامه این مطلب آمده است: تنها نماینده‌ی فوتبال لرستان در این دوره از مسابقات در شرایط سختی قرار گرفته است، خیبری‌ها با از دست دادن امتیازات فراوان و شکست‌های خانگی در معرض سقوط قرار دارند، هر گونه لغزش می‌تواند جایگاه خیبر با فولاد یزد را تغییر بدهد، شاگردان حق‌دوست هر چند در برخی دقایق از مسابقات، تیم‌های مقابل را تحت فشار قرار داده و موقعیت‌های خوبی خلق می‌کنند، اما در پایان به بازی زیبا و تهاجمی امتیازی تعلق نمی‌گیرد.
تنها چیزی که در چند هفته‌ی انتهایی لیگ می‌تواند خیبر را از سقوط جدا کند، پیروزی و کسب سه امتیاز است، در این برهه فقط پیروزی دوای درد بازیکنان خیبر است.
بازی در تهران، مقابل بادران بازی بسیار سخت و نفس‌گیری برای خیبری‌ها است، بادران با تفکرات تاکتیکی محمد ربیعی سرمربی فنی خود برای حضور در جمع 5 تیم بالای جدول به نتیجه‌ای غیر از شکست خیبر راضی نخواهند شد.
وحید علی‌آبادی، مسعود ریگی و سعید واسعی از نفرات تأثیرگذار و کلیدی بادران به شمار می‌روند.
بادران تا هفته‌ی سی‌ام با 46 امتیاز در رده‌ی ششم و خیبری‌ها با 30 امتیاز و تفاضل گل منفی 16 در رده‌ی پانزدهم لیگ دسته اول قرار دارند. خیبر بازی رفت برابر بادران را در خرم‌آباد با نتیجه دو بر صفر واگذار کرده بود.
داوری این بازی را ' مهدی مرجان زاده' به عهده دارد.
این داور 38 ساله، فعالیت حرفه‌ای خود را از سال 1379 با اخذ مدرک درجه سه داوری آغاز کرد و در سال 1387 درجه ملی خود را گرفت. وی تحصیلات خود را تا مقطع کارشناسی در رشته تربیت‌بدنی به پایان رسانده است و در حال حاضر کارمند سازمان آب است. مرجان زاده در فصل جاری تنها در سه دیدار لیگ دسته اول قضاوت کرده است.
حسین مرادی و علی احمدی کمک‌داوران این دیدار هستند و روح اله تیموری به عنوان داور چهارم و حمید نظری به عنوان ناظر در زمین حضور خواهند داشت.
منبع : سایت یافته
3210/6060
خبرنگار: محمد یاراحمدی**انتشاردهنده: محمد علیدوستی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.